۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۲۸۴۶۳۳
جبهه العمل اسلامی لبنان:

پیشنهاد نبیه بری راه را برای انتخاب رییس جمهور هموار می‎کند

خبرگزاری رسا ـ جبهه العمل اسلامی لبنان ضمن تایید پیشنهاد رییس جنبش امل این کشور، اجرایی شدن این پیشنهاد را گام نخست در روند اصلاحات سیاسی دانست.
شيخ زهير الجعيد رئيس جبهه عمل مقاوم اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان به ریاست شیخ زهیر الجعید، با صدوربیانیه‌ای ضمن تایید پیشنهاد سازنده نبیه بری، رییس پارلمان لبنان این کشور، اعلام کرد: مسؤولان باید ندای اعتراض مردم را در اثر مشکلات متعدد معیشتی بشنوند و از اینکه برای حل این مشکلات سر میز مذاکره حاضر شوند ابایی نداشته باشند.

 

در این بیانیه آمده است: گفت وگو و رسیدن به نقاط مشترک برای حل ریشه‌ای مشکلات و رسیدن به راه حل اساسی ضروری است و در صورت عدم اجرای دور مذاکرات تنها به افزایش مشکلات کمک کرده ایم.

 

این جبهه از کسانی که برای حل مشکلات مردم اعم از قطعی آب و برق و جابجایی زباله‌های انباشته شده در خیابان‌ها تلاش می کنند، قدردانی کرد و از مسؤولان خواست که با ایجاد شرایط کار و فعالیت، مانع هجرت جوانان از کشور بشوند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: عملی شدن پیشنهاد نبیه بری، گام اول در حل مشکلات کشور بوده و مسیر را برای تسریع روند انتخاب رییس جمهور هموار می کند.

 

این جبهه در پایان این بیانیه تاکید کرد: سربلندی کشور از آن تمام مردم خواهد بود و مسؤولان نیز که خود را از جنس مردم می دانند، نباید از هیچ تلاشی برای پیشرفت کشور و جلوگیری از نفوذ بیگانگان در آن دریغ کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات