۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۲۸۷۰۸۰
یکی از علمای سنی لبنان:

پیشرفت لبنان منوط به باز شدن گره کور سیاسی کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش قولنا و العمل لبنان باز شدن گره سیاسی کشور را موجب شکوفایی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که گفت‎وگوها به نتایج مثبتی برسد.
احمد قطان، رييس جمعيت قولنا و العمل لبنان

 

به گزارش خبرگزای رسا، شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در نشست دوره ای این جمعیت، از نبیه بری، رییس پارلمان این کشور برای نظارت بر روند گفت وگوها قدردانی کرد و گفت: نبیه بری همواره به سیاستمداران گوشزد کرده است که باز شدن گره‌های کور سیاسی در کشور موجب وحدت ملی و اسلامی شده و به پیشرفت لبنان کمک می کند.

 

وی افزود: امیدواریم که این گفت وگوها به نتایج مثبتی برسد و موجب حل مشکلات مردم در زمینه اقتصاد و مسایل اجتماعی و خدمات شهری شود.


احمد قطان تاکید کرد: ما حامی اعتراضات مسالمت آمیز مردمی هستیم و به نتیجه بخش بودن آن ایمان داریم اما باید مراقب بود دست های پنهاد دشمن در داخل، این جنبش‌های اعتراضی را به سمت آشوب و فتنه گری سوق ندهد.

 

این عالم اهل سنت لبنان بر تحقق خواسته های مردم تاکید و تصریح کرد: آنچه مردم از مسؤولان مطالبه می کنند، امور ساده‌ای است که نیازهای اولیه شهروندی آنان را تشکیل می دهد و دولت نباید تا این حد خود را در رسیدگی به این امور ساده ناتوان نشان دهد.

 

رییس جنبش قولنا و العمل لبنان در پایان بار دیگر از مسؤولان و به ویژه اکرم شهیب، وزیر کشاورزی لبنان خواست که با بررسی راهکارهای موجود برای حل بحران انباشت زباله ها، تلاش خود را برای این معضل بهداشتی اجتماعی انجام دهند./1321/ب902/د

ارسال نظرات