۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۸۷۸۳۳
آصفری:

دولت با تقدیم متن برجام به مجلس، ولایت‌پذیری خود را به اثبات ‌رساند

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دولت باید متن برجام را تقدیم مجلس می‌کرد و ولایت‌پذیری خود را به اثبات می‌رساند اظهار کزد: نمایندگان مجلس تمام ابعاد برجام را از نظر حقوقی، نظامی، اقتصادی و تحریم‌ها مورد کارشناسی قرار می دهند.
آصفري نماينده مردم اراک، خنداب و کميجان در مجلس شوراي اسلامي

محمدحسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: اعضای کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از تاسیسات آب سنگین خنداب امروز مهمان استان مرکزی هستند.

 

20 نفر از نماینده مجلس از تاسیسات آب سنگین اراک بازدید کردند

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: در این بازدید یک روزه 20 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی متشکل از کمیسیون برجام و سایر کمیسیون ها به همراه اعضای بودجه، از تاسیسات آب سنگین اراک بازدید کردند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با اهداف این سفر گفت: بررسی وضعیت تاسیسات آب سنگین اراک و اثر گذاری توافق برجام از اهداف مورد نظر این سفر است.

 

مجلس باید مسأله برجام را مورد بررسی دقیق قرار دهد

آصفری در ادامه با اشاره به این که بعد از سخنان مقام معظم رهبری هیچ دلیلی برای عدم رسیدگی مجلس به موضوع برجام وجود ندارد گفت: مجلس باید مسأله برجام را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

 

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دولت باید متن برجام را تقدیم مجلس می‌کرد و ولایت‌پذیری خود را به اثبات می‌رساند، اظهار کزد: نمایندگان مجلس تمام ابعاد برجام را از نظر حقوقی، نظامی، اقتصادی و تحریم‌ها مورد کارشناسی قرار می دهند.

 

به آژانس اعتماد نداریم

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که، موضوع لغو یک باره تحریم‌ها نیز موضوعی است که باید کاملا مشخص شود گفت: ما به آژانس اعتماد نداریم و اجازه نخواهیم داد آنان جانبدارانه اعمال کنند.

 

شایان ذکر است، مجتمع آب سنگین اراک (خنداب) از تاسیسات مهم کشور است که در 75 کیلومتری شمال غرب اراک و در 5 کیلومتری شهر خنداب استان مرکزی قرار دارد. /842/ت302/ج

 

ارسال نظرات