۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۸۷۸۶۲
یکی از علمای اهل سنت لبنان در گفت‎وگوی اختصاصی با رسا:

جنگ آخرالزمان میان مصادیق حق و باطل یعنی محور مقاومت و صهیونیسم است/ نابودی رژیم صهیونیستی ریشه قرآنی دارد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان با استدلال به روایات نبوی(ص) و آیات شریفه قرآن کریم از جدال جبهه حق و باطل در آخر الزمان سخن گفت و ابراز داشت: مصداق بارز و انحصاری جبهه باطل در این زمان رژیم غاصب صهیونیستی است.
شيخ زهير الجعيد رئيس جبهه العمل مقاوم الاسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ زهیر الجعید، دبیرکل جبهه العمل الاسلامی لبنان در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه‎ای، مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی تا 25 سال دیگر، گفت: خداوند در قرآن کریم از نشانه های آخرالزمان سخن گفته است و می توان از ظاهر برخی آیات شریفه دریافت که در آخر الزمان جدال بین دو جبهه حق و باطل در مسجد الاقصی رخ می دهد که مصداق انحصاری و بارز جبهه حق و جندالشیطان در حال حاضر که شرایط آخر الزمان بودن نیز صدق می کند، رژیم ستمگر صهیونیستی است.


وی به آیاتی که مربوط به بنی اسرائیل است اشاره و تصریح کرد: در قرآن کریم آمده که بنی اسرائیل با وجود اینکه از نعمات فراوانی برخوردار بودند، اما همواره اوامر خداوند را عصیان می کردند و انبیاء الهی را به قتل می رساندند. یهودیان صهیونیست که در حال حاضر به قتل و کشتار می پردازد ادامه همان بنی اسرائیل لجوج و عنود است.


این عالم اهل سنت لبنان همچنین به روایاتی که از پیامبر گرامی اسلام در مورد جنگ با یهود صادر شده اشاره کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام نیز در سخنانشان به این مساله اشاره کرده که در آخر الزمان جبهه حق با یهودیان به مبارزه می پردازد و کسانی که در جبهه حق به جهاد می پردازند از والاترین اولیاء و مقربان الهی هستند.


شیخ زهیر الجعید به جنایت‌های متعدد اسرائیل غاصب پرداخت و اظهار داشت: تاریخ شاهد است که این رژیم غاصب با بهانه واهی به جان مسلمانان افتاد و با حملات بی رحمانه زنان و کودکان را نیز به خاک و خون کشید. اما زمانیکه پرچم حزب الله و مقاومت در لبنان و فلسطین به اهتزاز درآمد، و با تکیه به کلمه لا اله الا الله با این دشمنان اسلام به مبارزه پرداخته شد، دیگر شاهد آغاز جنگ جبهه حق و لشگر الهی با جبهه باطل و جندالشیطان بوده ایم.


وی با بیان اینکه حزب الله دستاوردهای بسیار ارزشمندی را در منطقه داشته است، گفت: یکی از دستاوردهای مهم حزب الله اخراج کامل مزدوران اسرائیلی از خاک این کشور است. اخراجی که با ذلت و خاری سربازان صهیونیستی همراه بود.


دبیرکل جبهه العمل الاسلامی لبنان از حمایت های ایران از حزب الله در این جنگ سخن گفت و خاطر نشان کرد: در این مسیر پرتلاطم، حزب الله و محور مقاومت همواره ازکمک های برادرانه جمهوری اسلامی ایران بهره مند بوده است چرا که ایران نیز مبارزه با اسرائیل را مبارزه با جبهه باطلی می داند که همه باید در این مبازه شرکت کنند.


این عالم اهل سنت لبنان در بخش دیگری از سخنان خود به کمپین حمایت از بازداشت نتانیاهو به عنوان جنایتگر جنگی اشاره کرد و ادامه داد: ما از کشورهای عربی انتظار داشتیم که در تشکیل این کمپین سبقت بگیرند و طلیعه دار این اقدام ضروری باشند اما متاسفانه در سایه سکوت کشورهای عربی، این کشورهای غربی و از جمله مردم انگلیس بودند که با به راه انداختن این کمپین گامی را در راستای مبارزه با این رژیم غاصب و سردمداران ظالم آن برداشتند. جالب آنکه برخی کشورهای عربی علاوه بر اینکه اسرائیل غاصب را تحریم نمی کنند، روابط دیپلماتیک عمیقی را با این رژیم برقرار کرده اند.


وی در پایان نسبت به همکاری برخی کشورهای عربی با اسرائیل انتقاد کرد و گفت: این کشورها تحت رهبری زمامدارانی خائن هدایت می شوند که بی توجه نسبت به منافع کشورهای عربی به توطئه گری می پردازند./1321/ب911/ک

ارسال نظرات