۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۸۸۶۵۴
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت:

فلسطینیان با تکیه بر سلاح اراده و ایمان در مقابل رژیم صهیونیستی می‎ایستند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت پیروزی ملت فلسطین را بسیار نزدیک دید و اعلام کرد که حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در روحیه مقاوم مردم فلسطین تاثیر منفی بگذارد.
ماهر حمود، از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت، در دیدار با علی فیصل، رییس جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین، بیان کرد که فلسطینیان در طول این سال‌های طولانی با روحیه‌ای مثال زدنی در برابر زیاده خواهی‌های رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کردند.


وی افزود: مقاومت مردم غزه در طول این سال‌های متمادی در برابر رژیم تا بن دندان مسلح اسرائیل بی نظیر بوده و این تنها فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است که می تواند چنین ظرفیتی را در یک انسان ایجاد کند.


این عالم اهل سنت لبنان اظهار داشت: در شرایط کنونی که دولتمردان کشورهای عربی با بی توجهی به قضیه فلسطین به این مردم مظلوم خیانت می کنند، فلسطینیان باید با تکیه بر قدرت اراده و ایمان خود، خط مشی مقاومت را ادامه دهند و نگذارند که دشمن با فتنه افروزی و ایجاد اختلافات داخلی صفوف اتحاد آنان را برهم زند.


ماهر حمود تاکید کرد: پیروزی ملت فلسطین به زودی و با نصرت الهی محقق خواهد شد و این محاصره‌ها و اهمال کاری کشورهای عربی نسبت به قضیه فلسطین نمی تواند از تحقق این پیروزی جلوگیری کند.

 

دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت در پایان تصریح کرد: مقاومت در این سال‌ها توانسته است پروژه‌های استعماری رژیم صهیونیستی در  منطقه را خنثی کند و از این پس نیز با حمایت بیشتر امت اسلام خواهد توانست در برابر تهدیدها ایستادگی کند و حمایت اصلی از محور مقاومت اتحاد داخلی کشورها اسلامی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات