۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۲۹۱۳۶۵
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

ایجاد تفرقه بین فلسطینیان سناریوی جدید رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: امروز سناریوی جدید رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی ایجاد تفرقه میان فلسطینیان است تا بتواند در پیاده‌سازی طرح‌های خود موفق شود.
ناصر ابوشريف، نماينده جنبش جهاد اسلامي در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین عصر امروز در نشست خبری با موضوع مسجد الاقصی که در خبرگزاری قدس برگزار شد، با اشاره به دومین سالگرد شیخ مصطفی رهنمایی معروف به راهنما ضمن تسلیت کشتار حادثه منا گفت: شیخ مصطفی رهنما شهید امت اسلامی است کمتر کسی را با این اخلاص دیدم قلب او همیشه انقلابی مانده باشد شاید هر کدام از ما مدت زمانی انقلابی باشیم اما ایشان در تمام طول عمر خود انقلابی باقی ماند.

 

وی افزود: جناب شیخ رهنما شیخ فلسطین بود زیرا همیشه مساله فلسطین را در راس کارهای خود قرار داده بود در این دوره‌ای که مساله فلسطین و وحدت امت اسلامی اهمیت دارد مساله وحدت اسلامی محور کارهای شیخ بود.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: روزهای گذشته در حالیکه رژیم صهیونیستی با توطئه نقشه در اختیار گرفتن مسجدالاقصی را می‌کشد و حملات مکرری از سوی آنها به مسجدالاقصی صورت می‌گیرد دنیای اسلام کاری انجام نمی‌دهد و مردم فلسطین چیزی جز صبر و استقامت ندارند.

 

ابوشریف افزود: البته این روند تسخیر مسجدالاقصی مانند مسجد ابراهیمی نیست آنها هر روز با حملات جدید برای تحقق به خواسته‌های خود اقدام می‌کنند با فلسطینیان درگیر می‌شوند و تلاش می‌کنند این درگیری‌ها دور از دوربین‌ها انجام شود.

 

وی بیان داشت: این صحنه هر روز تکرار خواهد شد آنها در هر عیدی این اقدامات را انجام می‌دهند تا همه امت اسلامی به این وضعیت فلسطین عادت کنند.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: امروز سناریوی جدید رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی ایجاد تفرقه میان فلسطینیان است تا بتواند در پیاده‌سازی طرح‌های خود موفق شود.

 

ابوشریف با اشاره به اینکه خداوند بین مسجد الاقصی و مسجد الحرام ارتباط ایجاد کرده است، عنوان کرد: باید قدس اولویت همه ما باید قرار گیرد و  اهتمام به مساله فلسطین بیشتر شود زیرا سبب اتحاد مسلمانان است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز تقسیم وحدت فلسطینیان و آلوده کردن آب آنها برای حذف و تسخیر فلسطین است همه ملتها باید به ملت فلسطین کمک کنند./807/202/ب3

 

ارسال نظرات