۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۹۳۵۹۹
یکی از علمای سنی لبنان:

کشورهای عربی به جای حمایت از فلسطین در حال حمایت از تکفیری‎ها هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان عدم واکنش کشورهای عربی به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را نشان از بی توجهی تعمدی حکام عرب به قضیه فلسطین دانست.
شيخ زهير الجعيد رئيس جبهه عمل مقاوم اسلامي لبنان

 

به خبرگزاری رسا، شیخ زهیر جعید، دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان امروز با علی عبدالکریم، سفیر سوریه در لبنان،  دیدار کرد و دو طرف در مورد مسایل جاری منطقه تبادل نظر کردند.


شیخ زهیر جعید در این دیدار تاکید کرد: سوریه چهار سال است که در برابر گروه‌های تروریستی و افراط گرا ایستادگی می کند. سوریه در حقیقت در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی مقاومت کرد و با همکاری با محور مقاومت دستاورهای مهمی به دست آورد.


دوطرف بر این مساله اتفاق نظر داشتند که  اگر پول‌هایی که برخی کشورهای عربی در حمایت از گروه‌‎های تکفیری تروریستی هزینه کردند برای آزادی قدس شریف صرف کرده بودند تا کنون مسجد الاقصی از چنگال اشغالگران خارج شده بود.

 

دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان در پایان خاطر نشان کرد: عدم واکنش کشورهای عربی منطقه به اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها در کرانه باختری نشان می دهد که این کشورها قصد دارند فلسطین را به فراموشی بسپارند و با شعله ور کردن اختلافات داخلی و قومیت گرایی اساس اسلام را مورد هدف قرار دهند./1321/ب903/د

ارسال نظرات