۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۹۴۲۲۷
مبلغ اسلامی مصر:

داعشی‌ها بیشتر از صهیونیست‎ها به اسرائیل علاقه‌مند هستند

خبرگزاری رسا ـ مبلغ اسلامی مصر با انتقاد از سوء استفاده گروه‌های جهادی از مفهوم جهاد تاکید کرد که علاقه داعشی‌ها به اسرائیل از مردم آن بیشتر است.
خالد الجناح مبلغ اسلامي مصر

 

به گزارش خبرگزای رسا، خالد الجندی، مبلغ اسلامی مصر با بیان آنکه سازمان تروریستی «بیت المقدس» شاخه داعش در مصر، همواره با اسرائیل در صلح به سر می‌برد، تاکید کرد که این سازمان در جنگ با مصری‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

 

خالد الجندی گفت: سازمان تروریستی داعش تاکنون یک گلوله نیز به سمت اسرائیل شلیک نکرده است زیرا آنان با یکدیگر برادر هستند. داعش از خود اسرائیلی‌ها بیشتر حامی اسرائیل بوده و از یهودیان نیز بیشتر متمایل به یهودیت هستند.

 

وی افزود: مفهوم جهاد در راه خدا امروز به جهاد علیه مسلمانان، کشورهای اسلامی و کشتار مردم بیگناه عراق و سوریه تبدیل شده است. بسیاری از جوانان با پیوستن به داعش به جنگ علیه مسلمانان روی آوردند در حالی که هیچ یک از آنان به دلیل جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، به جنگ علیه این رژیم قیام نکرده است.

 

مبلغ اسلامی مصر خاطر نشان کرد: من در حیات خود جهاد در راه خدا را اینگونه ندیدم که به کشتار مسلمانان مبادرت شود و اسرائیل و صهیونیسم رها شود و این خود سبب بدنامی اسلام از سوی گروه‌های جهادی شده است./981/ب902/د

ارسال نظرات