۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۹۴۲۳۹
کوثری:

مسؤولان باید در مسیر فرمان رهبری حرکت کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسؤولان نباید خودسرانه عمل کنند بلکه باید به فرمان رهبری در حرکت باشند و سیاست خارجی باید بر اساس سیاست کلان که رهبر معظم انقلاب مشخص می‌کنند حرکت کنند و مردم نیز همان چیزی را از مسؤولان بخواهند که رهبری می‌خواهد زیرا مردم با هیچ مسؤولی تعارف ندارند.
محمد اسماعيل کوثري

محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند مذاکره با آمریکا ممنوع است مذاکره یعنی نفوذ آمریکا، گفت: رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را ممنوع کردند زیرا مذاکرات با آمریکا دارای یک حد و حدودی بود و همچنین قرار بود مذاکره تنها در راستای مساله هسته‌ای باشد و به غیر از آن مجوزی داده نشده بود.

 

نماینده مردم تهران تصریح کرد: قرار نبود تیم مذاکره کننده موضوعاتی خارج از برنامه هسته‌ای را در مذاکرات بیان کنند و یا اینکه بروند با آقای اوباما دست دهند و این یک خلاف آشکار و بین بود.

 

کوثری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به موقع متذکر شدند و فرمودند اینها خیال نکنند که اینجا کسی متوجه نمی‌شود؛ لذا هدف آنها این بود که کاری کنند تا راه نفوذ آمریکا را به کشور باز کنند ولی با تذکر رهبری در اصل جلوی آن گرفته شد.

 

وی افزود: هدف دولت و تیم مذاکره کننده این بود به هرنحوی که شده بتوانند با آمریکا رابطه برقرار کنند و او را به داخل کشور راه دهند اما با تاکید رهبری به نفوذ دشمن، سبب هوشیاری مردم بخصوص دستگاه‌های امنیتی شد.

 

نماینده مردم تهران در پایان با تاکید به هوشیاری مردم خاطر نشان کرد: امروز مسؤولان نباید خودسرانه عمل کنند بلکه باید به فرمان رهبری در حرکت باشند و سیاست خارجی باید بر اساس سیاست کلان که رهبر معظم انقلاب مشخص می‌کنند حرکت کنند و مردم نیز همان چیزی را از مسؤولان بخواهند که رهبری می‌خواهد زیرا مردم با هیچ مسؤولی تعارف ندارند./813/ت302/ش

ارسال نظرات