۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۱
کد خبر: ۲۹۶۲۷۴
نماینده پارلمان لبنان:

تکفیری‎ها در صورت عدم حمایت آمریکا توانایی مقاومت تا یکساعت را ندارند

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت گروه‌های تکفیری را ابزار آمریکا و عربستان سعودی در منطقه دانست و تاکید کرد که عناصر تروریستی این گروه‌ها با حمایت همه جانبه استعمارگران تاکنون مقاومت کرده اند.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان در مراسم سوگواری امام حسین(ع) که در حسینه شهر "عیترون" این کشور برگزار شد، مسؤولیت مقاومت را تامین امنیت کشور دانست و گفت: رزمندگان مقاومت با مبارزه مستمر با گروه‌های تکفیری در سوریه وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهند.

 

وی تاکید کرد: مقاومت تنها با یک گروه تروریستی نمی جنگند، بلکه با ابزار آمریکا در منطقه به مقابله می پردازد. آمریکا با حمایت همه جانبه خود از گروه‌های تروریستی تکفیری سعی دارد نفوذ خود را در منطقه حفظ کند.

 

نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: آمریکا تنها به حمایت از داعش اکتفا نمی کند، بلکه با همراهی عربستان سعودی در کشتار یمن تلاش می کند هرج و مرج و ناامنی را در منطقه پایدار کرده تا در این فضای متشنج به مقاصد شوم خود دست پیدا کند.

 

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت گفت: اگر حمایت مالی و تسلیحاتی عربستان و آمریکا از گروه‌های تکفیری نبود، این افراد برای یک ساعت هم نمی توانستند مقاومت کنند و در این میان نقش کلیدی رژیم صهیونیستی را در پشتیبانی اطلاعاتی و تسلیحاتی از تکفیری‎‌ها نباید نادیده گرفت.

 

این مقام مسؤول در لبنان خطاب به سردمداران سعودی اعلام کرد: بدانید که عناصر تروریستی گروه‌های تکفیری که شما از آنان حمایت می کنید، همچون حیوان درنده خو و حشی هستند که حتی به صاحب خود رحم نمی کنند.

 

الموسوی در پایان خاطر نشان کرد: مقاومت همواره افتخار می کند که از وطن خود لبنان حمایت کرده و انتقاد افراد بی اطلاع و یا مغرض نمی تواند خللی در روند مبارزه مقاومت با دشمنان کشور ایجاد کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات