۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۳۰۱۲۳۸
نماینده پارلمان لبنان:

مقاومت در سوریه در حال نبرد با رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ یک مقام مسؤول در لبنان جنگ مقاومت با تکفیری‌ها را جنگ نیابتی با رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا دانست.
نواف الموسوي نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت این پارلمان، در مراسم یادبود یکی از شهدای مقاومت گفت: حزب الله و مقاومت در سوریه وارد یک جنگ طایفه‌ای و مذهبی نشده است، بلکه در حال مبارزه با دشمن صهونیستی است که در جبهه دیگری علیه مقاومت فتنه افروزی می کند.


وی افزود: گروه‌های تکفیری که در سوریه به جنایتگری می پردازند در حقیقت ابزار صهیونیست‌ها هستند که با سوء استفاده از شعائر اسلامی سعی می کنند چهره اسلام را مخدوش کرده و برنامه‌های استعماری آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه پیاده کنند.


نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: فرقی نمی کند یک گروه تروریستی چه عنوانی داشته باشد. داعش، جبهه النصره و جیش الفتح همگی از یک ماهیت تروریستی تکفیری برخوردارند که در خدمت رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی هستند. این کشورها پس از شکست از محور مقاومت در سال 2006 در تلاش بودند که بار دیگر بتوانند در کشور سوریه که عمق استراتژیک محور مقاومت به حساب می آید به این محور ضربه بزنند.


این مقام مسؤول در لبنان دستاورد جدید نیروهای امنیتی اطلاعاتی لبنان را در کشف یک شبکه جاسوسی اسرائیلی در جنوب کشور تبریک گفت و اظهار داشت: این اقدام نشان می دهد که نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، تنها به مبارزه در جبهه خارجی اکتفا نمی کنند و در داخل نیز مراقب تحرکات دشمن هستند.


عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان در پایان خاطر نشان کرد: برای مقابله همه جانبه با تکفیری‌ها و جریان حامی آنان، باید با عوامل نفوذی دشمن به شدت برخورد و هر کجا رد پای عناصر تکفیری و افراد وابسته به بیگانگان در کشور دیده شود، آن را به عنوان یک تهدید جدی تلقی کرد./1321/ب902/د

ارسال نظرات