۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۳۰۲۲۰۵
پژوهشکده صهیونیستی تأکید کرد؛

۴ میلیارد دلار خسارت روزانه برای رژیم صهیونیستی در صورت جنگ با حزب‌الله

خبرگزاری رسا ـ پژوهشکده امنیت ملی رژیم اشغالگر در گزارشی اعلام کرد که در صورت جنگ با حزب‌الله لبنان باید برای قطعی برق به مدت 6 ماه آماده باشیم که این به معنای خسارت روزانه 12 میلیارد شِکِل است.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گزارش‌های متعدد صهیونیستی از بمباران نیروگاه های برق رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله در صورت درگیری احتمالی، به مقامات تل آویو هشدار می‌دهند.

 

گزارش‌های سازمان‌های صهیونیستی نسبت به حملات موشکی وسیع حزب‌الله علیه شرکت‌ها و نیروگاه های برق این رژیم در صورت درگیری احتمالی هشدار می‌دهند؛ یک هدف استراتژیک که حزب‌الله لبنان بارها به‌ آن اشاره کرده است.

 

پژوهشکده امنیت ملی اسرائیل در گزارش خود آورده است: شرکت‌های برق باید در مقابل هرگونه فاجعه یا جنگی که ترس اصابت موشک‌ها به تأسیسات برقی می‌رود؛ آماده باشند که در صورت وقوع چنین حادثه‌ای، اسرائیل برای شش ماه با قطعی برق مواجه شود که خسارتی به مبلغ 12 میلیارد شِکِل (4 میلیارد دلار) در روز متوجه اسرائیل خواهد کرد.

 

در این گزارش همچنین به حملات سایبری برای هدف قرار دادن شبکه برقی نیز اشاره و نسبت به آن به مقامات صهیونیستی هشدار داده شده است./982/ب101/د

ارسال نظرات