۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۰۲۶۵۰
مفتی سابق لبنان:

رژیم صهیونیستی تنها استفاده کننده از حوادث تروریستی اخیر است

خبرگزاری رسا ـ عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد که حامیان ترویسم با ابزار تکفیر تلاش می کنند پروژه اسلام هراسی را در غرب پیش ببرند.
محمد رشيد راغب قباني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رشید قبانی، از علمای اهل سنت لبنان و مفتی سابق این کشور، در پیامی هدف تروریست های تکفیری را مخدوش کردن وجهه اسلام برشمرد و گفت: هر اقدام تروریستی که انسان های بی گناه را مورد هدف قرار دهد، از نظر دین مبین اسلام مردود است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: در قرآن کریم و سنت بزرگان اسلام هیچ گاه حمله به شهری که مردم عادی در آن زندگی می کنند جایز شمرده نشده است. این مساله حتی در حال جنگ هم باید رعایت شود چه رسد به اینکه فرانسه در حال جنگ با کسی نبود.

 

مفتی سابق لبنان تصریح کرد: در پشت تمام حوادث ترویستی اخیر در فرانسه و لبنان، افراد و دولت هایی هستند که از گروه‌های تکفیری به عنوان ابزاری برای ضربه زدن به اسلام بهره می گیرند.

 

شیخ قبانی خاطر نشان کرد: تنها کسی که در این میان سود می برد رژیم غاصب صهیونیستی است که همواره تلاش می کند پروژه اسلام هراسی در غرب را پیش ببرد و اجرایی کند.

 

وی در پایان اظهار داشت: آنچه روشن است اینکه عوامل تروریستی پاریس و اقدامات ضد بشری آنها هیچ ارتباطی با اسلام ندارد بلکه تمام این اقدامات در حقیقت برای دشمن با اسلام و مسمانان است./1321/ب902/د

ارسال نظرات