۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۳۰۳۱۶۳
آیت‏الله صافی گلپایگانی:

جامعه از سبک زندگی قرآنی فاصله گرفته است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‏الله صافی گلپایگانی در مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ علوم قرآنی گفت: فعالیت‏های قرآنی باید به گونه ای باشد که سبک زندگی قرآنی را در جامعه گسترش دهد.
مراسم رونمايي از کتاب فرهنگنامه علوم قرآني توسط آيت الله صافي گلپايگاني مراسم رونمايي از کتاب فرهنگنامه علوم قرآني توسط آيت الله صافي گلپايگاني مراسم رونمايي از کتاب فرهنگنامه علوم قرآني توسط آيت الله صافي گلپايگاني مراسم رونمايي از کتاب فرهنگنامه علوم قرآني توسط آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‏الله لطف‏الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید عصر امروز در مراسم رونمایی از فرهنگ نامه علوم قرآنی که به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تدوین شده است به سخنرانی پرداخت و گفت: قرآن نور مبین و ریسمان محکم الهی است و هرکس که در راه قرآن و ترویج فرهنگ آن در جامعه بکوشد باید از آن تقدیر کرد.

 

وی در ادامه افزود: تدوین کتاب فرهنگ علوم اسلامی کار بسیار بزرگی است که قطعا زحمات بی‏شماری برای آن کشیده شده و حوزه و حوزویان نیز باید همت خود را در همین راستا یعنی ترویج علوم قرآنی به کار گیرند.

 

این مرجع تقلید ابراز داشت: من به همه طلاب و فضلای حوزه‏های علمیه پیشنهاد می‏کنم که حداقل یک بار این کتاب را مطالعه کنند تا دیدی جامع نسبت به قرآن پیدا کنند و به وسیله آن بتوانند اسلام را به درستی تبلیغ کنند.

 

حضرت آیت‏الله صافی گلپایگانی اظهار داشت: برای ترویج دین، قرآن، روایات و سنت اهل بیت(ع) باید این راه ادامه یابد و این پژوهشگاه نیز باید در همین راستا نقشه راه خود را پیاده کند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت‏های قرآنی باید به شکلی در جامعه رواج یابد که رضایت خاطر امام زمان(عج) را همراه داشته باشد، امروز در جامعه سبک زندگی قرآنی مشاهده نمی‏شود که باید با این فعالیت‏ها سبک زندگی را قرآنی کرد./1329/پ202/ج

ارسال نظرات