۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۳۰۴۲۹۶
به مناسبت ایام اربعین حسینی؛

نمایشگاه سوگواره عاشورایی در کربلا برپا شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه سوگواره عاشورایی به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری وزارت فرهنگ عراق در کربلای معلا برپا شد. در این نمایشگاه 80 اثر از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در معرض دید مردم گذاشته شده است.
نمايشگاه سوگواره عاشورايي در كربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، نمایشگاه سوگواره عاشورایی به مناسبت ایام اربعین امام حسین علیه السلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق و میرمسعود حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلا افتتاح شد.

 

این نمایشگاه از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری وزارت فرهنگ عراق از یکم تا سوم آذرماه مصادف با نهم تا دوازدهم ماه صفر به وقت کشور عراق در شهر مقدس کربلا برپا است و پس از آن به مدت سه روز در نجف اشرف برپا خواهد شد.

 

داود معصومی مسئول فرهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج اعزامی به کربلای معلا گفت: این نمایشگاه به مناسبت ایام اربعین حسینی برگزار شده و شامل آثار مربوط به جشنواره های سوگواره عاشورایی در تهران است.

 

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 80 اثر از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در معرض دید مردم گذاشته شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه در دو بخش برگزار می شود، بخش بازدید مسئولان که سرکنسول جمهوری اسلامی ایران، نماینده بعثه مقام معظم رهبری و برخی مسئولان عراقی آن را افتتاح کردند.

 

مسئول فرهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد خاطرنشان کرد: بخش دوم نیز بخش عمومی است که با انتقال آثار ارائه شده در خیابان های اطراف حرم مطهر امام حسین علیه السلام، زائران می توانند از آنها بازدید و از هدایایی که در نظر گرفته شده است، بهره مند شوند./1330/د101/ف

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج



 

 

ارسال نظرات