۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۱۰۷۵۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

فتنه‌گران پس از انتخابات 88 حق الناس را پایمال کردند/ امید دشمن به دو انتخابات پیش رو است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام قندهاری گفت: مدعیان امروز حق الناس بودن آراء مردم فراموش نکنند، ما بعد از انتخابات پرشور سال 88 با خلق حماسه حضور 85 درصدی مردم که نمونه‌ای در جهان ندارد، می‌توانستیم به جهانیان بگوییم، بیایید دموکراسی را از ما یاد بگیرید، اما آنان با فتنه‌گری حق الناس را پایمال کردند.
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام غلام‌رضا قند‌هاری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در نشست باجمعی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای این استان با مرور برخی از فتنه‌گری‌های استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی‌اش پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، اظهار داشت: بخشی از بصیرت و آگاهی والای امروز ملت مقاوم ایران حاصل پشت‌سر گذاشتن این فتنه‌های متععد و رنگارنگ است.

 

وی با یادآوری التهاب فزاینده کشور در دوره زمانی فتنه بنی‌صدر، خاطر‌نشان کرد: پس از روشن شدن برخی ابعاد دسیسه این مهره استکبار جهانی برای مردم و سردادن شعار "خمینی بت شکن، بت جدید بشکن" از سوی ملت، امام خمینی(ره) از رسیدن مردم به مرز آگاهی شادمان شدند، زیرا عبور از برخی فتنه‌ها بصیرت و یکپارچگی ملت را رشد می‌دهد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بیان داشتند، آینده انقلاب شکوهمند اسلامی روشن است و رویش ‌های انقلاب در طول 36 سال گذشته به مراتب بیشتر از ریزش‌ها بوده است، افزود: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی تصور نمی‌کردیم که روزی پیام انقلاب ما به نیجریه برسد و کشوری که آن روزها شیعیانش به تعداد انگشتان دو دست نبودند امروز بیش از 10 میلیون شیعه داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان اضافه کرد: آنچه امروز دشمن را دچار هراس نموده، اشاعه گفتمان نجات بخش انقلاب اسلامی است، آنان شیخ زکزاکی را به شدت مجروح و دستگیر می‌کنند، شش پسر و خانواده او را به شهادت می‌رسانند، در عراق و سوریه زنان و مردان و حتی کودکان بیگناه را سر می‌برند زیرا تصور می‌کنند می‌توانند با این خونریزی‌ها، گسترش گفتمان انقلاب و بیداری اسلامی را متوقف کنند.

 

حجت الاسلام قند‌هاری اظهار داشت: در عراق بیش از 170 هزار نظامی شیطان بزرگ حضور داشتند، همه جا زیر چکمه سربازان آمریکایی بود، اما پس از چندین سال کشتار و ظلم بی‌حد و حصر با شش هزار کشته، هزاران زخمی و صدها بیمار روانی عراق را ترک کردند و اکنون با مزدوران نیابتی خود در قالب گروه‌های تکفیری درصدد جبران آن شکست هستند.

 

آبرویی برای حکام خونریز آل سعود در منطقه و جهان باقی نمانده است

وی افزود: آل سعود به‌عنوان عروسک خونریز استکبار جهانی در منطقه تصور می‌کرد با یک هفته حمله و کشتار یمن را تصرف خواهد کرد، اکنون یک سال از این تجاوز ننگین گذشته و همچنان مردم مسلمان یمن ایستاده‌اند، آبرویی برای نظام شاه آلزایمری سعودی باقی نمانده و حال برای فرافکنی دست به جنایاتی همچون اعدام عالم مجاهد، آیت الله باقر النمر می‌زنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه شرایط ثابت می‌کند که آینده از‌آن گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: نظام سلطه عمر انقلاب ملت ایران را کمتر از یک سال پیش بینی کرده بودند، اکنون 37 بهار طی شده و کشور ما در امنیت و آرامشی کم‌نظیر به‌رغم همه فشارها به راه خود ادامه می‌دهد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این مطلب که امام راحل(ره) جنگ ما را جنگ فقر و غنا معرفی کردند و در طول بیش از سه دهه گذشته همواره دشمن تلاش نموده با گسترش فشار اقتصادی ملت را از نظام و انقلاب اسلامی جدا کند، گفت: فعالان فرهنگی باید حساسیت این مسئله را بیش از دیگران درک کنند، امروز دلارها و ریال‌های سعودی بسیاری برای تغییر بافت جمعیتی، رواج تفکرات فرقه‌ای و وهابی و نفاق و چند دستگی سیاسی در کشور ما از سوی دشمن هزینه می‌شود.

 

فتنه‌گران پس از انتخابات 88 حق الناس را پایمال کردند

حجت الاسلام قند‌هاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش روی ملت بزرگ ایران در هفتم اسفند‌ماه و دست نکشیدن دشمن از فتنه‌گری برای ضربه زدن به ایران اسلامی، اظهار داشت: کسانی که امروز مسئله باطل شورای رهبری را باردیگر مطرح می‌کنند بدانند به برکت وجود رهبری عزت و حتی حیات دارند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: مدعیان امروز حق الناس بودن آراء مردم فراموش نکنند که ما بعد از انتخابات پرشور سال 88 با شرکت بیش از 40 میلیون نفر و خلق حماسه حضور 85 درصدی مردم که نمونه‌ای در جهان ندارد، می‌توانستیم به جهانیان بگوییم، بیایید دموکراسی را از ما یاد بگیرید، در این شرایط آیا کسانی که فتنه به راه انداختند، نمی‌دانستند که رآی مردم حق الناس است.

 

فتنه‌گران و براندازان به دنبال نفوذ در مجلسین هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه فتنه‌گران و خواص بی‌بصیرت فراموش نکنند در 29 خرداد 88 اگر تدابیر و فرمایشات حکیمانه رهبری نبود، خشم و هیجان مردم انقلابی چیزی از آنها باقی نمی‌گذاشت، گفت: امروز دوباره همان آدمها آمده‌ و برای انتخابات ثبت نام کرد‌ه‌اند، همان افرادی که شعار می‌دادند "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است" حالا می‌خواهند با نفوذ به درون مجلسین طرح براندازی نظام از درون را اجرا کنند.

 

حجت الاسلام قندهاری اضافه کرد: دشمن می‌خواهد موریانه‌وار از داخل درخت تنومند انقلاب اسلامی را سرنگون کند و در این راه، واداده‌ها، کسانی که به دنبال جاه و مقام بوده‌اند، نوکران زر و زور و شهوت، و حتی کسانی که روزی نظر آنها درباره شورایی شدن رهبری در مجلس خبرگان رآی نیاورد بهترین ابزارهای دشمن هستند.

 

وی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌کوشند تصویری از آمریکای بزک کرده را در ذهن ملت ما جای دهند حال آنکه مردم ما دشمن شناسند، خاطر نشان کرد: امروز نشستن و دم از آگاهی زدن سودی ندارد، فراموش نکنیم که شهدا مسؤولیت حساس حفظ این امانت بزرگ الهی را بر عهده ما گذارده‌اند، امید دشمن به انتخابات پیش‌رو است، باید با حضور حداکثری و انتخابی هوشمندانه سردمداران کفر و نفاق و فتنه‌گران داخلی و خارجی را ناامید کنیم./977/202/ب1

ارسال نظرات