۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۳۱۴۰۷۴
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

اندیشه صهیونیسم با آزادی و انسانیت در تضاد است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان انفجارهای تروریستی عربستان و سوریه را حاصل حمایت همه جانبه برخی کشورهای عربی از گروه های تکفیری دانست.
خليل حمدان عضو ارشد جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزای رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان در سخنانی بر ضرورت تسریع در روند انتخاب رییس جمهور این کشور تاکید کرد و گفت: کشور ما به دلیل وجود بحران های اقتصادی  و سیاسی در معرض یک طوفان شدیدی است که پیامدهای منفی آن در خارج از مرزها نیز مشاهده می شود.


عضو ارشد جنبش امل خاطر نشان کرد: تحولات اخیر سیاسی لبنان برای انتخاب رییس جمهور کافی نبوده و باید برای جلوگیری از تعمیق بحران های موجود در کشور انتخابات ریاست جمهوری خارج از مسیر بازی های سیاسی و در مسیر صحیح و چارچوب مند انجام شود.


وی افزود: امام موسی صدر در اوایل دهه هفتادی میلادی بارها تاکید کرد باید مراقب دورانی بود که اسرائیل بخواهد در منطقه جولان دهد. این دوران دورانی است که با انسانیت، آزادی و برابری در تضاد است.


خلیل حمدان در پایان تاکید کرد: ما انفجارهای تروریستی الاحساء عربستان و زینبیه دمشق را به شدت محکوم می کنیم و این اقدامات را نشانه حمایت همه جانبه کشورهای مرتجع عربی منطقه از گروه های تکفیری تروریستی می دانیم.
/1321/ب902/د

ارسال نظرات