۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۳۱۴۱۴۶
مدیر حوزه علمیه امام خمینی اراک:

امام خمینی احیاگر راه آزادی‌خواهی و آزادمردی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام خمینی اراک با بیان این که امام خمینی احیاگر راه آزادی‌خواهی و آزادمردی است، گفت: امام خمینی از شخصیت‌های بی‌نظیر تاریخ معاصر است و ایشان شرایط عصر خود آگاهی کامل داشتند و تحولات زمان را به خوبی می شناختند.
حجت الاسلام سيد احمد مير مهدي، مدير حوزه علميه امام خميني اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید احمد میر مهدی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی اراک ظهر امروز دوشنبه 12بهمن ماه همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و گرامیداشت سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در مدیر حوزه علمیه امام خمینی اراک، بیان کرد: امام خمینی سبب توسعه و گسترش فرهنگ تشیع در جهان شد و این بزرگ مرد تاریخ دریچه‌های نویی را به روی تشیع، اسلام و انسانیت گشود.

 

ویژگی‌های امام خمینی در خلوص نیت خلاصه می‌شود

مدیر حوزه علمیه امام خمینی اراک با بیان این که امروز پس از گذشت سال ها مردم بزرگ ایران اسلامی همچنان خود را مدیون امام خمینی می دانند، گفت: اراده پولادین امام خمینی اجازه نمی‌داد هیچ مانعی در راستای مقاصد والایش به وجود آید و همچنان به راه پسندیده خود ادامه می داد.

 

حجت الاسلام میر مهدی بیان کرد: یکی از درس‌هایی که امام خمینی به هر انسان مستعدی داده اند، این است که به هیچ چیز غیر از خدا نباید تکیه کرد و از هیچ فردی غیر از خداوند نباید ترسید و در نتیجه می توان گفت، خصوصیات امام خمینی در خلوص نیت خلاصه می‌شود.

 

انقلاب امام، انقلاب معنوی و الهی است

مدیر حوزه علمیه امام خمینی اراک با بیان این که به این که انقلاب امام، انقلاب معنوی و الهی است، خاطر نشان کرد: امام خمینی در رعایت نظم و انجام برنامه ها به گونه ای عمل می کردند که نزدیکان از طریق انجام هر برنامه از سوی ایشان زمان را تشخیص می دادند.

 

حجت الاسلام میر مهدی با بیان این که امام خمینی برای کسب مقام، قدرت، کسب مال و ثروت انقلاب نکرد بلکه برای انجام وظیفه الهی خود انقلاب کرد، اظهار کرد: امام خمینی آنچنان در قلب مردم ایران جای گرفت که هیچ رهبری در تاریخ چنین ویژگی را نداشته و تاریخ هیچ ‌گاه استقبال از امام و تشییع پیکره باشکوه ایشان را از یاد نخواهد برد.

 

امام خمینی شخصیت‌ بی‌نظیر تاریخ معاصر

مدیر حوزه علمیه امام خمینی اراک با بیان این که امام خمینی احیاگر راه آزادی‌خواهی و آزادمردی است، گفت: امام خمینی از شخصیت‌های بی‌نظیر تاریخ معاصر است و ایشان شرایط عصر خود آگاهی کامل داشتند و تحولات زمان را به خوبی می شناختند.

 

حجت الاسلام میر مهدی با بیان این که امام خمینی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد، خاطر نشان کرد: امروز همه و همه پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون امام خمینی هستند و همگان قدردان این بزرگ مرد تاریخ هستند.

 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی اراک با اشاره به نقش، تلاش و اراده امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: وحدت مردم بزرگ کشورمان و  پیروی از امام خمینی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد./842/202/ب1

ارسال نظرات