۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۳۱۶۴۶۵
رییس سازمان بازرسی استان قم:

انقلاب اسلامی ایران در مبارزه با فساد شکل گرفت

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی استان قم با اشاره به اهمیت نظارت بر دستگاه‌های اجرایی، گفت: مردم به رهبری امام خمینی(ره) برای مبازه با فساد انقلاب کردند.
محمود صلبي رييس سازمان بازرسي قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود صلبی، رییس سازمان بازرسی استان قم، پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سازمان بازرسی در راستای اصل 174 قانون اساسی و در جهت اجرای صحیح قوانین انجام وظیفه می‌کند و مهم‌ترین وظیفه این نهاد جلوگیری از فساد در دستگاه‌های اجرایی کشور است.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در مبارزه با فساد شکل گرفت، افزود: ما در حقیقت چشم دستگاه‌های نظارتی در استان هستیم که وظیفه بسیار سنگینی است و نیاز به خود سازی دارد تا بتوانیم جامعه را هم بسازیم و بر مفاسد نظارت داشته باشیم.

 

صلبی با بیان این که بسیاری از فعالیتهای این سازمان را به جهت محرمانه بودن نمی‌شود رسانه‌ای کرد، ابراز داشت: به همین خاطر این کار در جامعه بازتاب ندارد و مردم با خدمات ما آشنا نیستند ولی سعی می‌شود که مفاسدرا به صورت محرمانهبه مراجع تقلید گزارش دهیم تا در جریانباشند که در دستگاه‌های اجرایی کشور چه می‌گذرد.

 

وی با بیان این که ما نیازمند رهنمودهای مراجع هستیم، یادآور شد: هدف اصلی ما در برخورد با فساد دنبال کردن اهداف جمهوری اسلامی با راهنمایی‌های مراجع تقلید است./843/پ203/ی

ارسال نظرات