۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۳۱۹۷۲۱
آیت‌الله ممدوحی در گفت وگو با رسا:

اصولگرایان درس ادب، اخلاق و ایمان به فتنه گران 88 دادند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که اصولگرایان با رفتار و عملکرد سنجیده، درس ادب، ایمان، اخلاق به فتنه گران دادند، احترام به رای مردم در نظام اسلامی را یک اصل بسیار مهم عنوان کرد.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي4 آيت الله ممدوحي

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه و لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب، دشمنان نظام اسلامی را از رسیدن به آمال و آرزوهای خود مأیوس کرد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نتایج انتخابات هفتم اسفندماه ادامه داد: اکثر کرسی‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اختیار اصولگرایان و افراد ارزشی قرار گرفت؛ البته اصلاح طلبان هم در اقلیت کرسی‌های مجلس قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به آمارهای ارائه شده در زمینه تصاحب کرسی های مجلس از سوی احزاب مختلف، ادامه داد: در مجموع نیروهای اصولگرا و ارزشی بخش قابل توجهی از کرسی های مجلس را تصاحب کردند؛ پس اینطور نیست که اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی از رأی بیشتری بهره برده باشند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همگی اصلاح طلب نیستند اما رفتار سنجیده اصولگرایان بعد از عدم موفقیت نسبی در برخی از انتخابات‌ها، درس ادب، اخلاق و ایمان را به فتنه گران سال 88 داد.

 

آیت‌الله ممدوحی عنوان کرد: با توجه به این‌که اصلاح طلبان به صورت مطلق و به سبب لیستی که ارائه شده بود، از رأی بالایی در تهران بهره بردند، اما اصولگرایان هیچ‌گاه اعتراض نکردند.

 

وی خاطرنشان کرد: انتخابات‌ها در نظام اسلامی و کشور مسلمان ایران برگزار می‌شود و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد، خودمان باید آن را حل کنیم نه این‌که به بیگانگان متوسل شویم.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم یادآور شد: چنانچه اختلاف نظرها سبب شود که سیاستمداران رو‌در روی هم بایستند و به دعوا بپردازند، یکی دیگر از بیرون می‌آید و منفعت کسب شده برای نظام اسلامی را به نفع خود می‌برد.

 

وی در توصیه به نمایندگان انتخابی مردم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نمایندگان در دوره جدید مجلس شورای اسلامی از اختلافات احتمالی دست برداشته و با همدلی، همیاری همسویی به فکر منافع نظام و پیشرفت میهن اسلامی باشند.

 

آیت‌الله ممدوحی گفت: سرنوشت مجلس در دست نمایندگان مردم در آن است؛ اگر مسیر مجلس به خوبی پیش برود، منفعت آن برای مردم و نمایندگان آنان است و اگر مشکلی پیش آید، ضرر آن برای مردم و نمایندگان شان است؛ بنابراین بهترین کار، همدلی و همیاری در پیشبرد اهداف نظام است./997/ت302/ج

ارسال نظرات