۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۳۱۹۸۸۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

جامعه اسلامی برای رسیدن به اهداف خود نیازمند افراد صالح است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که جامعه صالح می‌تواند عدل الهی را تحمل کند، گفت: جامعه اسلامی برای رسیدن به اهداف خود نیازمند افراد صالح است.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در جشنواره صالحین برتر که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، با قدردانی از همراهی مردم و شرکت در انتخابات 7 اسفند، اظهار داشت: به لطف الهی مجلس متوازنی شکل گرفت و از این طریق دشمن نتوانست آنچه را که می‌خواهد به نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: دشمن درصدد بود که از طریق نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز، عرصه را برای رسیدن به امیال شیطانی خود مهیا کند که به لطف پروردگار این اتفاق نیفتاد.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: همه مردم با دیدگاه متفاوت در 7 اسفندماه حضور داشتند و نتیجه این حضور، شکل گیری مجلسی متوازن بوده است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال ‌و بختیاری ابراز داشت: بار دیگر خدای متعال به واسطه حضور مردم و انتخاب هوشیارانه و آگاهانه آن‌ها، نعمتی دیگر به این کشور و انقلاب عطا کرد و کشور مرحله حساس و آزمون سرنوشت‌سازی را که دغدغه مقام معظم رهبری و دلسوزان واقعی انقلاب بود را با سربلندی و سلامت پشت سر گذاشت.

 

وی خاطرنشان‌ کرد: این دغدغه‌ها و حساسیت‌هایی هم که رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام نسبت به مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و مسائل متعددی که نظام با آن مواجه است، داشته و دارند همه به یک نقطه بر می‌گردد و آن مسائل «کلان فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی» است که مبادا فرهنگ انقلاب و سبک زندگی اسلامی از این کشور گرفته شود و خدایی نخواسته فرهنگ بیگانه و سبک زندگی غربی جایگزین آن شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، اهداف جمهوری اسلامی ایران را اهدافی ناب و الهی دانست و تصریح کرد: اگر اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب را دنبال کنیم حتما به ظهور امام زمان(عج) دست‌ خواهیم یافت.

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که جامعه صالح می‌تواند عدل الهی را تحمل کند، افزود: جامعه اسلامی برای رسیدن به اهداف خود نیازمند افراد صالح است و باید تلاش شود تا جامعه در کرسی صالح نشانده شود.

 

مهران مرادی، فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد نیز در این جشنواره با اشاره به فعالیت 920 حلقه صالحین و 85 سایت صالحین در این شهرستان، اظهار داشت: یکی از اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین، فعالیت‌های فرهنگی تربیتی و ارتقای سطح بینش اعتقادی و تعمیق باورهای مذهبی بسیجیان است.

 

وی حفظ سوره‌های قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های حلقه‌های صالحین برشمرد و گفت: 456 نفر از بسیجیان صالحین در سال جاری موفق به حفظ سوره یاسین شده‌اند.

 

مرادی، اهداف جشنواره حلقه‌های صالحین را تقویت نظام تربیتی، تجلیل از اقدامات برجسته بسیجیان، تقویت انگیزه و ایجاد شور انقلابی، شناسایی و معرفی برترین صالحین، ترویج خلاقیت‌ها و ابتکارات عنوان کرد./9457/202/ب1

ارسال نظرات