۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۳۲۰۷۵۰
امام جمعه عجب‌شیر:

نمایندگان منتخب ملت گره‌گشای مشکلات باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی گفت: انتظار امروز مردم از نمایندگان مجلس پاسداری از دین، حرکت در خط ولایت، ایستادگی در برابر دشمن و حل مشکلات و معضلات است.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب شير

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به پیام‌های حضور میلیونی ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات جلوه ای از علاقه مردم به آرمان های انقلاب اسلامی بود.

 


وی با بیان این‌که حضور حماسی مردم پای صندوق های رای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و پاسخ محکمی به دشمنان مبنی بر پویایی ملت ایران اسلامی بود، افزود: با وجود برخی مشکلات و کاستی ها در جامعه، 62 درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات، در این حماسه حماسی مشارکت کردند.

 


حجت الاسلام شربیانی با تأکید بر این‌که میزان مشارکت مردم در انتخابات با توجه به گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مطلوب است، افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ این انتخابات آزمون بزرگی برای ملت ایران بود، که با عنایت الهی مردم از این آزمون نیز سربلند بیرون آمدند.

 


امام جمعه عجب‌شیر با اشاره به این‌که ملت در این انتخابات با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت خود، به پیروزی رسیدند، افزود: پیروز واقعی انتخابات ملت ایران بودند، چراکه با لبیک به ندای رهبری پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم‌تر کردند.

 


وی با بیان این‌که برگزاری انتخابات در ایران نمادی از دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است، افزود: این انتخابات نشان داد که در کشور ایران اسلامی کاملا مردم سالاری دینی حاکم بوده و استقلال کشور بر پایه مقررات و قوانین مستحکم شده و هیچ اغماضی برای گروه های و احزاب متخلف در انتخابات نبود.

 


حجت الاسلام شربیانی با تأکید بر این‌که مردم امروز انتظار پاسخ از سوی مسؤولان، دولتمردان و نمایندگان مجلس در جهت رفع مشکلات معیشتی خود دارند، ادامه داد: وظیفه مسؤولان است که در پاسخ به این حضور حماسی ملت ایران کوتاهی نکنند و سپاسگذار و صادقانه در خدمت مردم باشند.

 


امام جمعه عجب‌شیر تصریح کرد: انتظار امروز مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسداری از دین، حرکت در خط ولایت، ایستادگی در برابر دشمن، حل مشکلات و معضلات مردم از طریق تصویب قوانین راهگشا، برداشتن گام های مفید و سازنده برای رشد کشور و حفظ عزت و اقتدار مردم و کشور در تعاملات جهانی است./935/302/ب1

ارسال نظرات