۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۴۱۷۷۰
مدیرعامل آبفای استان قم:

شهدای مدافع حرم روحیه ایثارگری را در کشور زنده کردند

مدیرعامل، ائمه جماعات و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم به دیدار خانواده شهید حجت‌الاسلام محمدعلی قلی زاده رفتند و یاد و خاطره این شهید گران‌قدر را گرامی داشتند.
دیدار شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: این عزیزان با ایمان قوی و بصیرت از جان خود گذشتند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

وی با بیان اینکه مدافعان حرم یک بار دیگری روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی را در کشور و جوانان احیا کرد، بر لزوم تکریم این شهدای گران‌قدر، ترویج افکار و اندیشه‌های آن‌ها و تکریم خانواده‌هایشان تاکید کرد.

 

مهندس علی جان صادق پور با تاکید بر اینکه مدافعان حرم در اوج غربت به دفاع از اسلام، ولایت  و کشور می‌پردازند، تاکید کرد: جوانان ما باید با شیوه و منشأ زندگی و آرمان‌های بلند این عزیزان آشنا شوند که چگونه بدون هیچ چشم‌داشتی در دفاع از حرم اهل‌بیت فداکاری می‌کنند.

 

وی در پایان ضمن تبریک به خانواده شهید قلی زاده ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود در قبال خانواده شهدای مدافع حرم به درستی عمل کنیم و در مسیری که آن عزیزان رفتند حرکت کنیم.

 

مسئول امور فرهنگی شرکت آب و فاضلاب نیز در این دیدار امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون ایثارگرهای شهدا و خانواده‌های آن‌ها دانست و گفت: درختی را که حضرت امام کاشتند، امروز با فداکاری شهدا به درخت تنومندی تبدیل شده که ابرقدرت‌های جهان را به زانو درآورده است.


حجت‌الاسلام رامین محمودجانلو تاکید کرد: داعش و طالبان و دیگر دست پروردگان استکبار برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران ایجاد شدند اما غافل از این هستند که این تهدیدها کوچک‌ترین خللی در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب در دل مردم ایجاد نخواهد کرد./920/د102/ی

ارسال نظرات