۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۵۶۰۴۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حرکت عظیم اربعین حسینی فرصتی مناسب برای تبیین اهداف بعثت پیامبران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اجتماع و حرکت عظیم اربعین حسینی فرصتی مناسب برای تبیین اهداف بعثت پیامبران و مکتب اهل بیت(ع) دانست و گفت: عشق و ارادت زائران قرب فیزیکی است اما باید بدانیم هدف این قرب باید با آداب، تقوا و فرهنگ جهت داده شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با مسؤول امور استان‌ها و کارگروه معنوی ستاد اربعین کشور اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی در اربعین بسیار مهم است و باید به آن اهمیت داده شود.

وی با بیان اینکه اجتماع و حرکت عظیم و با شکوه اربعین حسینی مردمی است، گفت: این حرکت عظیم باید با کمک مردم صورت بگیرد چرا که یکی از ارزش‌های مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی مردمی بودن آن است که باید همه به این موضوع توجه ویژه‌ای کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اجتماع و حرکت عظیم اربعین حسینی فرصتی مناسب برای تبیین اهداف بعثت پیامبران و مکتب اهل بیت(ع) دانست و افزود: عشق و ارادت زائران قرب فیزیکی است اما باید بدانیم هدف این قرب باید با آداب، تقوا و فرهنگ جهت داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: مبلغان و روحانیان باید در اربعین حسینی با آگاهی و آموزش مناسب نسبت به قرب معنوی زائران و همسویی زائران با مکتب اهل بیت(ع) نقش ایفا کنند و باید سعی شود روح و جان مطالب پیرامون اربعین در قالب کارشناسی بیان شود.

وی ادامه داد: اربعین حسینی از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و در دل تمام انسان‌های برای زیارت کربلا شور و شوق خاصی را به وجود می‌آورد./880/203/ب3

ارسال نظرات