۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۵۶۲۶۴

رواق جنوبی صحن فاطمه زهرا 28 محرم افتتاح می‎شود

تولیت آستان مقدس علوی از آمادگی این آستان برای استقبال از زائران اربعین خبر داد و تصریح کرد که رواق جنوبی صحن فاطمه (س) زهرا 28 محرم افتتاح می‎شود.
حجت الاسلام سید نزار حبل المتین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید نزار حبل المتین، تولیت آستان مقدس علوی، امروز به همراه جمعی از مسؤولان این آستان از صحن فاطمه الزهرا (س) که در جوار حرم مطهر امام علی (ع) در حال ساختن است بازدید کرد.

حجت الاسلام حبل المتین در این رابطه به خبرنگاران گفت: به امید خدا رواق جنوبی صحن حضرت فاطمه الزهرا (س) در 28 محرم افتتاح و طبقات این صحن نیز برای استراحت و خدمت رسانی به زائران آماده خواهد شد.

وی افزود: هر روز به همراه مسؤولان آستان مقدس علوی یکی از مناطق و اماکنی که باید به زائران اربعین خدمت رسانی کنند را مورد بررسی قرار می‎دهیم و تاکنون برای 61 هزار تن امکان رفاهی فراهم کرده‎ایم.

تولیت آستان مقدس علوی همچنین از منطقه الحولی واقع در جهت غربی صحن مطهر امام علی (ع) بازدید کرد و اظهار داشت: این منطقه آماده استقبال از 15 هزار تن از زائران اربعین را دارد.

وی تاکید کرد که شهرداری مشهد مقدس نیز برای استقبال و خدمت رسانی با زائران اربعین با آستان مقدس علوی همکاری می‎کند./994/ب903/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات