۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۴۵۶۳۹۵

خوش‌آمدگویی بحرین به نماینده رژیم صهیونیستی و میزبانی از آن

پس از آنکه مالزی از میزانی نشست کنگره فیفا به دلیل شرکت فدراسیون رژیم صهیونیستی در این نشست عذرخواهی کرد، بحرین از این موضوع استقبال کرد و نشست فیفا در سال آینده در منامه برگزار می‌شود.
بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از مخالفت مالزی باسفر هیاتی از فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی به این کشور، بحرین برای این موضوع اعلام موافقت کرد.

این هیات صهیونیستی برای شرکت در نشست کنگره فیفا در 11 ماه می 2017 به منامه سفر می‌کند.

الاخبار در گزارشی در این باره نوشت: میزبانی این کنگره منوط به چند شرط  از جمله  قرار دادن پرچم رژیم صهیونیستی بر میز در خلال برگزاری نشست.

این در حالی است که «افندی حمزه» معاون ریاست  فدراسیون فوتبال مالزی دو ماه پیش گفته بود: پس از اینکه جوانب منفی و مثبت این قضیه را نگاه کردیم، بهتر دیدیم میزبان نباشیم.

اما بحرین از این موضوع استقبال کرد و رژیم صهیونیستی طرد شده از مالزی، پناهگاهی امن در بحرین یافت، این همان چیزی است که «علی بن خلیفه» رییس فدراسیون فوتبال بحرین بر آن تاکید کرد، وی گفت: با سفر هیات اسرائیلی (رژیم صهیونیستی) پس از چراغ‌ سبز‌هایی از دستگاه‌های مربوطه در بحرین موافقت شده است. (اهمیت) میزبانی بحرین از نشست فیفا بسیار بیشتر از ورود سه نفر از فدراسیون فوتبال اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به بحرین است.

به نوشته فارس، اما رییس فدراسیون فوتبال بحرین باید این مساله را به خاطر بیاورد که صدها فعال فرانسوی و عرب‌های مقیم اروپا چند وقت پیش در مقابل مقر فدراسیون فوتبال فرانسه دست به اعتراض زدند و خواهان طرد رژیم صهیونیستی از فیفا بودند./847/ب102/د

ارسال نظرات