۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۵۷۴۷۵
ویژه مبلغان مدارس؛

نام نویسی گروه تبلیغی جهادی قول سدید حق از میان طلاب

مدیر گروه تبلیغی جهادی قول سدید حق از نام نویسی این گروه برای اعزام مبلغان به مدارس برای سال تحصیلی 95ـ 96 خبر داد.
گروه تبلیغی جهادی قول سدید حق

حجت الاسلام سید داوود دخانچی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا به جذب مبلغان در گروه تبلیغی جهادی قول سدید حق پرداخت و خاطرنشان کرد: این گروه برای دومین سال متوالی از مبلغینی که تمایل به فعالیت تبلیغی به صورت مستمر در مدارس قم دارند و حداقل هفته ای ۲ ساعت امکان حضور در مدرسه ای نزدیک محل سکونت یا محل تحصیلشان را دارند، دعوت به همکاری به صورت جهادی می کند.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی قول سدید حق با اشاره به شرایط نام نویسی در این گروه برای اعزام به مدارس گفت: داشتن سابقه تبلیغ دانش آموزی و قبولی در مصاحبه از شرایط عضویت در این گروه است که پس از قبولی در مصاحبه، مبلغ جهت تأیید برای کار دانش آموزی به آموزش و پرورش معرفی می شود و پس از تأیید این اداره، به مدارس مورد نظر اعزام می شود.

 

وی درباره مکان مدارس اظهار داشت: تعیین مدرسه با اولویت انتخاب مبلغ و مشروط به عدم حضور مبلغ دیگر در آن مدرسه و با صلاحدید مؤسسه انجام می شود.

 

حجت الاسلام دخانچی ضمن اعلام مهلت نام نویسی در این دوره، درباره نحوه ثبت نام در گروه تبلیغی جهادی قول سدید حق تصریح کرد: علاقه مندان می توانند تا پایان آبان ماه به نشانی اینترنتی این گروه به آدرس WWW.GSADID.IR مراجعه کرده و نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند./822/ت302/س

ارسال نظرات