۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۶۷۳۴۷

ارائه راهکار مقابله با اسلام هراسی از سوی سازمان همکاری اسلامی

وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در یازدهمین نشست خود در 21 و22 دسامبر (30 آذر و یکم دی)، راهبرد اطلاع رسانی سازمان همکاری اسلامی برای مقابله با 'پدیده اسلام هراسی' را بررسی می کند.
سازمان همکاری اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، 'مصطفی عقیل' مدیر اداره اطلاع رسانی 'سازمان همکاری اسلامی' با صدور بیانیه ای گفت: وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در این نشست که در 'جده' برگزار می شود، ساز و کارهای تصحیح وجهه اسلام و مسلمانان در اروپا و آمریکای شمالی که در نشست کارشناسان این سازمان تهیه شده را مورد بررسی قرار خواهد داد.
 

وی اضافه کرد: رسانه ها به ویژه شبکه های اجتماعی بیشترین فعالیت در انتشار اطلاعات و شکل دادن به افکار عمومی را دارند و می توانند در ارایه تصویر درخشان از اسلام نقش مهمی بازی کنند.
 

به نوشته ایرنا،‌ نشست جده همچنین قرار است طرح ویژه 'استناد به راهبرد اطلاع رسانی فراگیر' سازمان همکاری اسلامی تا سال 2025 را که شامل برنامه کاری این سازمان نیز می شود را مورد بررسی قرار دهد.
 

اداره اطلاع رسانی سازمان همکاری اسلامی مهمترین هدف راهبردی این سازمان را طرح مساله فلسطین، آشنایی با مسایل امت اسلامی در زمینه های مختلف، تقویت شفافیت اطلاع رسانی این سازمان، ارایه تصویر واقعی اصول دین اسلام به جهان و افزایش آگاهی جهان از اسلام عنوان کرده است./982/ب102/د

ارسال نظرات