۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۶۹۴۱۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

از بین رفتن فرهنگ سبب بی هویتی جامعه می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فرهنگ یکی از اولویت های اصلی در جامعه است و اگر از بین برود نخواهیم توانست آن را دوباره بسازیم، باید به فرهنگ توجه شود زیرا فرهنگ به معنای هویت جامعه است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عصر امروز در دیدار با معاون پارلمانی دانشگاه آزاد و هیأت همراه اظهار داشت: باید با تلاش به رشد علمی برسیم و برای رسیدن به رشد علمی باید تدبیر همراه با مطالعه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه جوانان و دانشجویان در جامعه از هر گونه آسیب باید حفظ شوند، گفت: باید سعی شود دانشجویان به عنوان یک فرد متعهد از دانشگاه بروند و نباید تنها به دانشمند بودن آن ها بسنده کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: فرهنگ یکی از اولویت های اصلی در جامعه است و اگر از بین برود نخواهیم توانست آن را دوباره بسازیم، باید به فرهنگ توجه شود زیرا فرهنگ به معنای هویت جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه برای قرار گرفتن دانشگاه ها به عنوان الگو در جامعه باید مطالعاتی دقیق به همراه علم و ایمان صورت بگیرد، تصریح کرد: ایمان و اخلاق همراه با علم بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد./880/204/ب3

ارسال نظرات