۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۷۰۸۸۷
تأکید خطیب جمعه نجف‌آباد به دولتمردان؛

فضای امروز جامعه فضای سیاسی بازی نیست به فکر مشکلات مردم باشید

حجت‌الاسلام حسناتی خواستار تلاش جدی‌تر مسؤولان برای رفع مشکلات، به ویژه مشکلات اقتصادی و بیکاری شد و گفت: در این ماه‌های پایانی عمر دولت، فرصت‌ها را به مسائل حاشیه‌ای و بازی‌های سیاسی نپردازید.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، به شرایط سخت اقتصادی و تلاش جدی‌تر مسؤولان برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: این ملت و این مردم در هیچ مقطعی از تاریخ این انقلاب کم نگذاشتند و در همه صحنه‌ها مقاوم و فهیم وارد شدند و امروز نوبت تلاش مسؤولان برای تقدیر این مردم است.

وی با مخاطب قرار دادن مسؤولان افزود: اگر در این شرایط سخت مسؤولی بتواند خدمتی به این ملت بکند و گرهی از مشکلات این شیعیان مخلص و وفادار باز کند و قدمی بردارد و این کار را نکند، مغضوب خدا و رسول و اهل‌بیت خواهد بود.

مسؤولان در این ماه‌های پایانی سال چقدر اقتصادی مقاومتی را عملیاتی کردند

حجت‌الاسلام حسناتی خواستار تلاش جدی‌تر مسؤولان برای رفع مشکلات به خصوص مشکلات اقتصادی و بیکاری شد و بیان داشت: در این ماه‌های پایانی عمر دولت، فرصت‌ها را به مسائل حاشیه‌ای و بازی‌های سیاسی نپردازید و تکلیف و مسؤولیت امروز شما روشن است به خصوص در بحث اشتغال و تأکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی که از ابتدای سال چه فعالیت‌هایی انجام دادید.

وی در ادامه تصریح کرد: ادارات موظف هستند که در این ماه‌های پایانی سال درباره تأکید رهبری درباره عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی یافته‌های خود را ارائه دهند که در راستای اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی چه فعالیت‌هایی انجام دادند و هم‌چنین توانمندان در این شرایط سخت با سرمایه و فکرشان به یاری دولت بیایند.

اجرای عدالت واقعی سبب حفظ جامعه و باورهای دینی مردم خواهد شد

نماینده ولی‌فقیه در نجف‌آباد درباره اقدام جدی قوه قضاییه درباره مفاسد اقتصادی و حقوق‌های نجومی نیز گفت: تکلیف امروز همه ما روشن است و آن مؤمن ماندن در تمام عرصه‌ها به خصوص در عرصه عملی است و اجرای عدالت واقعی طبق روایتی قدر و قیمتش از چهل شبانه‌روز باران رحمت الهی بالاتر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در اجرای حدود الهی همه را با یک چشم ببینیم و هیچ تبعیضی درباره افراد قائل نشوید و خواسته مردم اجرای عدالت واقعی است چه درباره حقوق‌های نجومی، چه در رابطه با بیت‌المال و زمین‌خواری و مقابله جدی با مفاسد و جدیت در این عرصه است که مردم را دین‌دار نگه می‌دارد و اجرای عدالت به معنای تمام کلمه است که یک جامعه را حفظ خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسناتی با توجه به آغاز سال نو میلادی درباره وظیفه مسیحیان امروز در جهان، گفت: آنانی که در کشورهای مختلف خود را مسیحی می‌دانند اگر احترامی برای حضرت عیسی قائل هستند باید بدانند که عیسی یک مجاهد فی سبیل الله و یک عدالت‌خواه بود و دعوت به عدالت‌خواهی رسالت همه انبیاء است که متأسفانه با تحریف ادیان الهی امروز شاهد شکل‌گیری مسیحیت و یهودیت صهیونیست هستیم.

وی درباره قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره توقیف شهرک‌سازی اسرائیل نیز تصریح کرد: برای اولین بار است که شاهد تصویب یک قطعنامه بر علیه یکی از مستکبران عالم هستیم که حتی آمریکا نیز این قطعنامه را وتو نمی‌کند که شاید اوباما خواسته بگوید در این روزهای آخر یک سر سوزنی از حقوق بشر در وجود من است.

شهدا، بیمه‌کنندگان نظام هستند

امام‌جمعه نجف‌آباد در ادامه بیان کرد: همان‌گونه که امام فرمود، تنها راه مقابله با صهیونیست و استکبار جهانی، فقط و فقط وحدت و مقاومت است که پایه‌های صهیونیست تنها با مقاومت فرو خواهد ریخت چنان که در حلب فرو ریخته شد و با آزادی حلب، صهیونیست‌ها عزا گرفتند و بیشترین ضربه را در این راه خوردند.

وی با اشاره به سالروز شهدای دانشجو و شهادت شهید علم الهدی درباره عظمت شهدا، بیان داشت: خون این شهیدان است که روز به روز انقلاب، دانشگاه، جوانان و نظامی اسلامی را حفظ و حراست و بیمه می‌کنند و این شهیدان تا آخرین نفس با بصیرت و حضور در صحنه از دستاوردهای امام حمایت کردند./1306/201/ب2

ارسال نظرات