۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۷۶۵۸۷
با سخنرانی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه؛

همایش بصیرتی روحانیان و مبلغان دینی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری نشست بصیرتی ویژه روحانیان و مبلغان دینی این استان خبر داد و گفت: این نشست روز 12 بهمن ماه با سخنرانی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می شود.
نشست بصیرتی روحانیان و مبلغان دینی استان چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، بصیرت افزایی را یکی از مهمترین نیازهای امروز همه قشرها بیان کرد و افزود: بصیرت افزایی لازمه کار طلبگی و حوزه های علمیه است، از این رو باید مورد توجه جدی و بنیادی قرار گیرد.

وی انقلابی بودن را مهمترین نیاز امروز کشور دانست و افزود: حوزه های علمیه و طلاب باید انقلابی باشند و انقلابی بمانند تا نظام به راه خود با اقتدار ادامه دهد و این از ضرورتها است.

حجت الاسلام سرافراز با تأکید بر اینکه انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهمتر است، ابراز کرد: مهمترین هدف امروز نظام تشکیل تمدن اسلامی است که این مهم تنها با انقلاب ماندن نیروی های نظام خصوصا حوزه های علمیه و طلاب محقق می شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر حوزه علمیه انقلابی نماند، نظام در خطر انحراف قرار خواهد گرفت، افزود: انقلابی بودن متصل به اسلام است و یک انسان انقلابی باید به مکتب اسلام، پیامبر(ص) و مکتب امام، اعتقاد عملی و واقعی داشته باشد؛ بر این اساس می ‌توان گفت یک انقلابی، یک مسلمان واقعی است.

این مقام مسؤول مرزبندی پررنگ در برابر دشمن را لازمه انقلابی گری بیان کرد و گفت: یک انقلابی واقعی، استکبارستیز، سلطه ‌ستیز و در یک کلمه آمریکاستیز است.

وی در ادامه برگزاری نشستهای بصیرتی برای روحانیان و طلاب استان را ضروری دانست و اظهار کرد: یکی از رسالتهای امروز نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزاری نشستهای بصیرتی است که این امر در استان ویژه گروه های مختلف به صورت مستمر با حضور کارشناسان برگزار می شود.

حجت الاسلام سرافراز با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر تصریح کرد: در این ایام و در روز نخست دهه فجر همزمان با سالروز ورود شکوهمند امام راحل به میهن اسلامی، نشست بصیرتی ویژه شبکه تبلیغی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نشست بصیرتی عصر روز 12 بهمن ماه در مهدیه مصلای امام خمینی شهرکرد برگزار می شود، افزود: در این نشست حجت الاسلام حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان سخنرانی خواهند کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با تشریح اعضای شبکه تبلیغی استان خاطرنشان کرد: شبکه تبلیغی استان شامل روحانیان و طلاب پایه های بالای حوزه های علمیه، روحانیان مستقر، مبلغان دینی اعزامی به مناطق مختلف استان، مبلغان اعزامی به بقاع متبرکه، ائمه جماعات و روحانیان شاغل در ادارات استان است./9457/302/ب2

ارسال نظرات