۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۴۷۷۶۳۱
مسؤول بسیج فرهنگیان کشور:

سبک زندگی اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب است

مسؤول بسیج فرهنگیان کشور با تأکید بر آنکه باید شعارها را بشناسیم، گفت: انقلاب در ایران اسلامی به منظور آن که اسلام و دین را به عرصه زندگی ما بازگرداند شکل گرفت.
شعبانعلی رمضانیان، مسؤول بسیج فرهنگیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، شعبانعلی رمضانیان، مسؤول بسیج فرهنگیان کشور، امشب در نشست روشنگری فرهنگیان این استان که در هتل لاله شهرکرد برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: یکی از راه‌های تداوم انقلاب معرفی آن و اهداف انقلاب به نسل‌های آینده است که باید به خوبی انجام پذیرد.

رمضانیان خاطرنشان کرد: مردمی که در آن دوران زندگی می ‌کردند حاضر شدند برای احیای ارزشهای اسلامی جان خود را فدا کنند و امروز وظیفه ما ادامه راه آن شهدا و حفظ و حراست از انقلاب است.

وی با بیان اینکه شناخت ضرورت‌ها و ارزشهای انقلاب یکی از الزامات برای حفظ آن است، تصریح کرد: در تمامی انقلاب‌ها اهداف در شعارها تجلی پیدا می ‌کند و انقلابیون با معرفی این شعارها به مردم حمایت آنان را جلب می ‌کنند و با این پشتیبانی جنبش و حرکتی شکل می ‌گیرد.

مسؤول بسیج فرهنگیان کشور با تأکید بر آنکه باید شعارها را بشناسیم، گفت: انقلاب در ایران اسلامی به منظور آن که اسلام و دین را به عرصه زندگی ما بازگرداند شکل گرفت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اگر پیشرفت و توفیقی در جامعه ما به وجود آمده است از عمل کردن به دین است، خاطرنشان کرد: هرکجا مسؤولان کار خود را دینی دنبال کرده ‌اند به نتیجه مطلوبی دست یافته اند و در آن امور خواهیم دید که به پیروزی‌ها و توفیقات بسیاری دست یافته‌ایم.

رمضانیان با تأکید بر اینکه اگر کاستی در جامعه وجود دارد به خاطر عمل نکردن به دین است، افزود: دشمن از روزهای نخست انقلاب درصدد بوده است که این حرکت عظیم را از پای در آورد.

وی الگوی انقلاب را مکتب عاشورایی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نه تنها کشور ما را از هجوم دشمنان در امان نگه داشته بلکه موجب شده است تا هیچ کس در جهان جرات نکند به طور مستقیم برای ضربه زدن به انقلاب وارد عمل شود و به همین خاطر از راه‌های تهاجم فرهنگی، نفوذ و غیره در تلاش هستند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

رمضانیان با بیان اینکه متأسفانه پس از 38 سال الگوی اقتصادی مناسبی نداریم، اظهار کرد: دشمن در تلاش است این باور را که مشکلات اصلی موجود در جامعه ما به خاطر انقلاب است را در بین عموم به خصوص جوانان ترویج دهد اما با بصیرت و دقت خواهیم فهمید با وجود مشکلاتی که در جامعه هست پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف جامعه شاهد بوده ایم.

مسؤول بسیج فرهنگیان کشور، انقلاب را امانتی بزرگ دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی توانسته است در این شرایط که منطقه در ناامن‌ترین شرایط قرار دارد در کمال آرامش و در نهایت امنیت به راه و هدف خود ادامه دهد و این به برکت روحیه انقلابی گری است./202/9457/ب1

ارسال نظرات