۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۷۷۷۸۶

انتشار شماره 356 نشريه عربي زبان «الوحده»

سيصدوپنجاه‌وششمين شماره نشریه «الوحده» به همت بنياد انديشه اسلامي وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به زبان عربی منتشر شد.
الوحده

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت سي‌وهشتمين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نسخه الکترونیک 356اُمین شماره نشریه «الوحده» به همت بنياد انديشه اسلامي وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به زبان عربی منتشر شد.

الوحده نشریه‌ای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به زبان عربی است که در این شماره از آن به آخرین تحولات ایران و جهان، سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه موفقیت‌های انقلاب در سایه اراده ملت و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مدیریت تحولات اجتماعی پرداخته شده است.

در اين شماره از مجله مقالاتي با عناوين «به مناسبت سی و هشتمین پیروزی انقلاب؛ ادامه موفقیت‌های انقلاب در سایه اراده ملت و رهبری حکیمانه»، «جمهوری اسلامی ایران و مدیریت تحولات اجتماعی»، «چالش‌های پیش روی انقلاب از ابتدا تا کنون» و «دیدگاه و موضع گیری‌های اندیشمندان و نویسندگان برجسته مصر در خصوص انقلاب اسلامی» آمده است.

«خاطرات هاشمی همواره در یادها خواهد ماند»، «تحقق حاکمیت دین‌سالاری راهی برای نجات امت اسلامی»، «امام خمینی (ره) و صدور انقلاب یا صدور الگو؟»، «دموکراسی ایرانی و عوام فریبی غرب» و «محور مقاومت و نظام تک قطبی» از ديگر مقالات اين شماره از مجله به شمار مي‌رود.

«آیا انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز همانند انتخابات آمریکا همگان را شگفت زده خواهد کرد؟»، «راز ماندگاری انقلاب اسلامی (مصابه با دکتر امیر محبیان روزنامه نگار و کارشناس مسائل سیاسی» و «قیام زندانی¬ها و انقلاب در بازداشتگاه‌ها (فلسطین)» از ديگر مقالات اين شماره، است.

بنابر اعلام اين خبر، نسخه الکترونیک این نشریه و سایر نشریات بنیاد به همراه فایل Word آن بر روی سایت www.itfjournals.com در دسترس مخاطبین قرار دارد./982/ب102/د

ارسال نظرات