۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۸۰۰۳۷
فجر انقلاب؛

22 بهمن روز تجلی اراده و عزم ملی است

نماینده مجلس شورای اسلامی 22 بهمن ماه را روز تجلی اراده و عزم ملی دانست و گفت: امروز ملت شهیدپرور و انقلابی کشورمان همچون سال های گذشته حماسه‌ای بزرگ و ارزشمند را رقم زدند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی

سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  بیان کرد: امروز مردم همیشه در صحنه و بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری، حضوری معنادار و شکوهمند را رقم زدند و ما باید قدردان این ملت باشیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی 22 بهمن ماه را روز تجلی اراده و عزم ملی دانست و بیان کرد: امروز ملت شهیدپرور و انقلابی کشورمان همچون سال های گذشته حماسه‌ای بزرگ و ارزشمند را رقم زدند.

مقدسی خاطرنشان کرد: مردم بزرگ و فهیم ایران اسلامی امروز بانگ وحدت، عزت و اقتدار ملت را به گوش جهانیان رساندند و یک صدا فریاد زدند که زورگویی در جهان جایگاهی ندارد و در مقابل تهدیدهای دشمنان ایستادگی خواهیم کرد و هرگز تسلیم نخواهیم شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تشکر از مردم شریف استان مرکزی به ویژه مردم اراک، خنداب و کمیجان، اظهار داشت: امروز مردم بزرگ استان مرکزی این مهم را به اثبات رساندند که با قدرت، وحدت و انسجام توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب خواهند کرد.

به گزارش رسا، در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 160 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد./842/202/ب2

ارسال نظرات