۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۴۸۴۰۶۷
عضو ارشد حزب الله:

مقاومت از سال 1982 تاکنون در معرض تهدیدات آمریکا قرار دارد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت سالهاست با تهدیدات آمریکا روبروست، تهدیدهای ترامپ را طبیعی برشمرد.
شيخ نبيل قاووق نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق معاون عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی که در حسینیه منطقه تبنین برگزار شد، گفت: لبنان امروزه شاهد افزایش نشانه های نامطلوب به دلیل مواضع دو پهلو و سنگ اندازی برخی گروه های سیاسی در برابر مسائل مهم کشور است. کشور به دلیل این مشکلات در خلأ قانونی قرار گرفته و احتمال تمدید زمان فعالیت پارلمان وجود دارد.

وی افزود: عدم تصویب قانون جدید انتخابات سب بروز خلأ و برگزاری انتخابات بر اساس قانون کنونی در کشور می شود که یک بحران واقعی و شکاف سیاسی به شمار می آید.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: تصویب قانون جدید انتخابات بر اساس نسبیت تنها راه نجات کشور است چرا که عدالت را در نمایندگی مردم به همراه دارد.

حجت الاسلام قاووق با اشاره به نگرانی لبنانی ها نسبت به از بین رفتن مشارکت واقعی در فعالیت های سیاسی اظهار داشت: کسانی که با قانون جدید انتخابات مخالف هستند، دیدگاه خود درباره عدم مشارکت دیگران را به نمایش گذاشته و لبنان را در معرض خطر قرار می دهند.

وی تهدیدهای صورت گرفته علیه مقاومت را طبیعی برشمرد و ادامه داد: مقاومت از سال 1980 تاکنون در معرض تهدید و توطئه آمریکا قرار داشته است اما همه این تهدیدها و تحریم ها بی نتیجه بود، زیرا مقاومت روز به روز  قدرتمندتر شده و به پیروزی های متوالی دست می یابد.

عضو ارشد حزب الله تأکید کرد که رؤسای جمهور سابق آمریکا نیز اقدامات فراوانی علیه مقاومت اسلامی داشته و نمی تواند چیزی بیشتر از آنچه بوش و کلینتون علیه مقاومت انجام دادند، صورت دهد.

حجت الاسلام قاووق خاطرنشان ساخت: مقاومت امروزه در زمینه نظامی، ملی و سیاسی به قدرت بزرگی دست یافته و توانایی بیشتری نسبت به سال 2006 دارد. دشمن صهیونیستی که از شکستن توازن سخن می گوید به شدت از حزب الله می ترسد./980/ب902/د

 

ارسال نظرات