۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۸۴۰۸۵
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

هدف از هجمه علیه ایران و حزب الله ضربه زدن به مساله فلسطین است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، هدف آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در هجمه به ایران را ضربه زدن به مساله فلسطین خواند.
شیخ علی دعموش مسؤول روابط خارجه حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در نشست سیاسی که در منطقه الخیام برگزار شد، با اشاره به افزایش تهدیدهای آمریکا علیه ایران و مقاومت اسلامی گفت: تهدیدهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی علیه ایران و مقاومت اسلامی لبنان، از نقش استراتژیکی ایران و حزب الله در حمایت از مساله فلسطین و جنبش های مقاومت نشأت می گیرد.

وی از دستاوردهای بدست آمده در جنگ علیه تکفیری ها در سوریه و عراق و یمن یاد کرد و افزود: هدف از هجمه کنونی، مخدوش کردن چهره ایران و مقاومت است. دشمنان در این راستا می خواهند مسؤولیت رخدادهای منطقه را متوجه ایران و مقاومت کنند.

حجت الاسلام دعموش درباره ادعای تشکیل ائتلاف ضد ایرانی تصریح کرد: فراهم کردن مقدمات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و همچنین مقابله با ایران و حزب الله به دلیل نقش آنها در حمایت از مساله فلسطین و جنگ با دشمن صهیونیستی، دو هدف اصلی از ائتلاف نظامی بر اساس مسائل مذهبی است که آمریکا درصدد تشکیل آن به همراه برخی کشورهای عربی و اسلامی و رژیم اشغالگر به شمار می آید.

عضو ارشد حزب الله اظهار داشت که هدف اصلی از ضربه زدن به ایران و حزب الله، مساله فلسطین و ملت فلسطین و جنبش های مقاومت در منطقه است.

وی ادامه داد: توافقی که میان نتانیاهو و دونالد ترامپ در نشست اخیر در واشنگتن علیه ایران و حزب الله انجام گرفت، دقیقا همان توافقی است که در دهه های گذشته نظیر تحریم و فشار و هجمه رسانه ای و سیاسی صورت گرفته بود.

این روحانی لبنانی تأکید کرد که همه این توطئه ناکام مانده و ایران و همپیمانان آن از این تحریم و فشارها با قدرت و پیشرفت بیشتری در برابر چالش ها و تهدیدات خارج شده اند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات