۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۸۷۴۳۷

پاسخ عملی به نامه رهبر معظم انقلاب در سوئیس

مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) سوئیس از اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی با برگزاری جلسه آنلاین شناخت بهتر از اسلام در راستای عملی‌کردن نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا گام برداشته است.
نامه رهبری

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت (ع) در سوئیس در گزارشی در مورد عملکرد جدید این مرکز اعلام کرد: با توجه به نامه‌های مقام معظم رهبری برای جوانان در غرب، مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) در سوئیس تصمیم گرفت نه تنها در نشر و ارسال پیام مقام معظم رهبری برای جوانان سهیم شود؛ بلکه نسبت بدان نیز اقدامی به عمل آورد.

بدین خاطر از اوایل سال میلادی ۲۰۱۷ (دی‌ماه) با همکاری استادان آلمانی‌زبان دانشگاه جامعه المصطفی(ص) العالمیه کلاس‌هایی را به صورت ویدیو کنفرانس برای جوانان سوئیسی در خصوص شناخت بهتر از اسلام راه‌اندازی کرده که با استقبال جوانان سوئیسی مواجه شده است.

این کلاس‌ها همزمان از طریق ویدیو کنفرانس و در دو بخش بانوان و آقایان، دو مرکز در سوئیس را زیر پوشش قرار داده است.

با توجه به هزینه‌های سنگین سفر و مشکلات ویزا برای حضور مبلغین، این ارتباط در فضای مجازی بهترین گزینه‌ای است که مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت (ع) در قالب آن توانسته این خلأ را برای جوانان علاقمند به فراگیری علوم اسلامی پر کند.

در این جلسات جوانان سوئیسی می‌توانند سؤالات اسلامی خود را مطرح و همزمان برای سؤالات خویش پاسخی به زبان آلمانی دریافت کنند./847/ب102/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات