۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۸۷۸۹۵
روحانی لبنانی:

حزب الله وظیفه دفاع از حقوق مردم را برعهده دارد

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که دفاع از حقوق مردم یکی از وظایف حزب الله است.
شیخ علی دعموش مسؤول روابط خارجه حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) که از سوی این حزب در سالن شهید عباس موسوی برگزار شد، گفت: ما در حزب الله علاوه بر ایستادگی در برابر خطرهای صهیونیستی و تکفیری، باید از حقوق مردم نیز دفاع کنیم و بر این اساس خواستار افزایش حقوق کارگران و کارمندان بوده ایم.

وی افزود: بر اساس تحولات روزهای گذشته کاملا نمایان است که برخی گروه ها درصدد به نتیجه نرسیدن این موضوع هستند و برخی جریان ها نیز از اقدامات آنها حمایت می کنند.

حجت الاسلام دعموش تأکید کرد که حزب الله همه تلاش خود را برای افزایش حقوق این قشر انجام خواهد داد و اجازه نمی دهد که کسب درآمد مالیات ها از جیب فقرا باشد.

عضو ارشد مقاومت اسلامی اظهار داشت: جایز نیست که افزایش حقوق کارگران و کارمندان را قشر فقیر متحمل شوند چرا که این مساله را می توان به شیوه های مختلف به غیر از مالیات محقق کرد.

وی ادامه داد: مبارزه با فساد مالی و همچنین جلوگیری از هدر رفتن اموال عمومی می تواند هزینه های افزایش حقوق کارگران و کارمندان را جبران کند و نیازی به افزایش مالیات نیست.

گفتنی است معضل حقوق و مزایا که در رسانه های لبنان از آن به «سلسله رتب و رواتب» یاد می شود بدان معناست که حقوق و مزایای کارکنان بخش دولتی علی رغم افزایش قیمت ها و تورم، طی دو دهه گذشته هیچ افزایشی را تجربه نکرده که این مساله منجر به کاهش شدید قدرت خرید در بین اقشار وسیعی از مردم شده است./980/ب902/د

ارسال نظرات