۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۰۴۰۲۱
روحانی لبنانی:

ایران پیشگام مبارزه با تروریسم است

عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، جمهوری اسلامی ایران را پیشگام مبارزه با تروریسم عنوان کرد.
شیخ حسن شریفه از اعضای مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن شریفه دبیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد صفا در بیروت با محکومیت حمله تروریستی تهران گفت: این جنایت ها نمی تواند ایران را از نقش خود در مبارزه و نابودی تروریسم و ضربه زدن به اهداف این پدیده به ویژه تخریب امنیت و ثبات کشورها دور کند.

وی با اشاره به اینکه ایران پیشگام جنگ با تروریسم باقی خواهد ماند، افزود: ثبات، تفاهم، همزیستی بین ادیان، محبت، تسامح، مبارزه با تفرقه، جلوگیری از فتنه و تحکیم وحدت اسلامی بزرگترین دشمن تروریسم به شمار می آید و بر همین اساس است که تروریست ها به تخریب جوامع پرداخته و پایه های مقاومت در برابر ظالم و اشغالگر را هدف قرار می دهد.

عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان تحولات کنونی در منطقه را پروژه ای تفرقه انگیزانه توصیف کرد و اظهار داشت: همگان باید به ارزش ها و مبانی تسامح و همکاری تمسک جویند و دست در دست یکدیگر به حمایت از جوامعمان پرداخته و منطقه را از جنگ و تروریسم دور کنیم.

حجت الاسلام شریفه تصویب قانون جدید انتخابات در لبنان را خواستار شد و تصریح کرد: آتش منطقه از لبنان دور نیست و باید در تصویب قانون انتخابات تسریع کرد. همه تلاش ها باید در راستای تصویب این قانون متمرکز شود و از طرح های غیرجدی خودداری کرد./980/ب۹۰۲

ارسال نظرات