۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۵۱۴۴۶۳
روحانی لبنانی:

خون شهدا چهره حقانی مقاومت را روشن‎تر کرد

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: خون شهدا چهره حقانی مقاومت را روشن‎تر کرد.
حجت الاسلام علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه منطقه لبایا در بقاع غربی، پیروزی لبنان و لبنانی ها در جنگ آزادسازی منطقه عرسال از لوث تروریست ها را تبریک گفت و افزود: مقاومت ثابت کرد که بیان صادقانه ای از اراده و آرزوهای ملت لبنان است. این پیروزی که به فضل همبستگی میان ارتش و مقاومت بود را به این نیروها تبریک می گوییم. 

وی به شهدای این عملیات درود فرستاد و افزود: شهدا این پیروزی را محقق کرده و خون آنان سبب روشن تر شدن چهره حقانی مقاومت نزد ملت لبنان شد. به مادران و پدران و خانواده های شهدا درود می فرستیم چرا که آنان روحیه فداکاری و جانفشانی را در ما زنده کرده و عزت و کرامت را بازگرداندند.

این روحانی لبنانی نیروهای مقاومت را به مثابه طوفان نوح علیه تروریست ها توصیف کرد و اظهار داشت که کوه ها نتوانستند از تروریست ها محافظت کنند و امیدواریم سایر تروریست های موجود در عرسال نیز به زودی نابود شوند.

حجت الاسلام خطیب درباره پیروزی ملت فلسطین در نبرد با صهیونیست ها در مسجد الاقصی تصریح کرد: خداوند اراده دشمن را به وسیله مدافعان مسجد الاقصی شکست داد و صهیونیست ها را مجبور به عقب نشینی و لغو دروازه های الکترونیکی و دوربین های مداربسته کرد تا فلسطینیان با عزت و کرامت وارد مسجد شوند.

وی ادامه داد: وارد مرحله جدیدی از نبرد با دشمن قرار گرفتیم که عنوان آن مقاومت بوده و شعار آن نیز «هیهات منا الذله» به شمار می آید.

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان خاطرنشان ساخت که این مساله نشان داده که امت اسلامی همچنان زنده بوده و از حیات و قدرت برخوردار است. امیدواریم که درس هایی که مقاومت ارائه داد برای جهاد امت و ترسیم آینده ای روشن مملو از عزت و کرامت کافی باشد./980/ب901/د

ارسال نظرات