۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۱۴۸۱۹

تاکید نماینده آیت الله سیستانی بر آموزش قرآن به دانش آموزان

نماینده حضرت آیت الله سیستانی بر ضرورت اهتمام دانش آموزان به فراگیری قرآن تاکید کرد.
حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از استادان، قاریان و دانش آموزان موسسه قرآنی وابسته به آستان مقدس عباسی ضمن زیارت بارگاه مطهر حضرت عباس (ع) با حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی این آستان دیدار کردند.

حجت الاسلام صافی در این دیدار گفت: اگر انسان با اخلاص و نیت پاک ساعتی از عمرش را به قرآن  اختصاص دهد، خداوند آثار و برکات بسیاری در طول زندگی به او اعطا می‎کند.

وی افزود: تعطیلات تابستان بهترین وقت برای دانش آموزان جهت فراگیری قرآن است و چنین افرادی باید در درس‎های مدرسه نیز جز دانش آموزان ممتاز باشند و علوم قرآنی و آکادمی را در کنار یکدیگر جمع کنند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی هدف از تاسیس موسسه قرآنی را لزوم و اهمیت فراگیری قرآن به ویژه در میان دانش آموزان دانست و اظهار داشت: به لطف خداوند متعال این موسسه قرآنی نتایج و آثار پربرکتی داشته است و توانسته دانش آموزان قرآنی بسیار را تربیت کند.

وی در پایان از مسؤولان موسسه قرآنی آستان مقدس عباسی برای برگزاری دوره‎های تابستانی و برنامه‎ ریزی‎های خوب در طول سال جهت آموزش قرآن تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام شیخ جواد النصراوی مدیر موسسه قرآنی آستان مقدس عباسی گزارشی از فعالیت‎های این موسسه خدمت حجت الاسلام صافی ارائه کرد و بیان داشت: تربیت نسل قرآنی یکی از اهداف اساسی تاسیس این موسسه است./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات