۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۲۲۳۳۲
حجت الاسلام اسماعیلی:

قم دارای بیشترین گروه تبلیغی است

کارشناس اداره کل تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه گفت: قم با ۴۱ گروه تبلیغی بیشترین گروه ها را به خود اختصاص داده است.
اردوی  جهادی تبلیغی طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام اسماعیلی کارشناس اداره کل تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه در نخستین همایش آموزشی و توجیهی گروه های فرهنگی تبلیغی سراسر کشور که از صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران آغاز شده است با اشاره به فعالیت گروه های تبلیغی عنوان کرد: بیش از 504 گروه تبلیغی در این اداره کل ثبت شده اند و درحال فعالیت تبلیغی هستند.

وی افزود: 308 گروه تبلیغی اطلاعات خود را تکمیل و درخواست مجوز کرده اند که روند اعطای مجوز به آنها در حال انجام است که تا کنون مجوز 225 گروه صادر شده است.

کارشناس اداره کل تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه تصریح کرد: بیش از 5 هزار مبلغ در این گروه های تبلیغی در حال فعالیت هستند که پراکندگی گروه های تبلیغی در استان های مختلف متفاوت است.

حجت الاسلام اسماعیلی، قم را صاحب بیشترین گروه های تبلیغی دانست و خاطرنشان کرد: قم با حدود 49 گروه تبلیغی، خوزستان با 47 و تهران با 31 گروه تبلیغی بیشترین گروه های تبلیغی را به خود اختصاص داده اند که فعالیت های بسیار خوبی را تاکنون انجام داده اند.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره آموزشی گروه های تبلیغی و فرهنگی با هدف انتقال تجربیات، ایجاد نشاط تبلیغی و ارائه راهکار و روش های جدید تبلیغی انجام شده است تا مبلغان بتوانند در کنار یکدیگر با همفکری، تجربیات تبلیغی را منتقل کنند.

کارشناس اداره کل تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه تأکید کرد: تبلیغ دین به ویژه در مناطق محروم از موضوعاتی است که در این همایش مورد توجه قرار می گیرد و تلاش می شود تا فعالیت ها و برنامه های اجرا شده از سوی گروه های تبلیغی مورد بحث و همفکری قرار گیرد.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت های تبلیغی نیازمند حمایت های مادی و معنوی حوزه است تا دامنه آنها بیش از گذشته گسترش پیدا کند./872/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات