۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۵۲۹۰۳۱
عضو ارشد حزب الله:

تحریم ها نمی تواند ما را از مقاومت و جهاد بازدارد

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تحریم های آمریکا علیه این حزب گفت: تحریم ها نمی تواند ما را از مقاومت و جهاد بازدارد.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته که در منطقه بئرالعبد ضاحیه جنوبی برگزار شد، دستاوردهای محور مقاومت در منطقه را در چارچوب مصالح لبنان دانست و گفت: این پیروزی ها سبب شد تا لبنان در امنیت و ثبات بیشتری قرار داشته باشد. این دستاوردها باید با حل مشکلاتی نظیر پرونده آوارگان سوری و همچنین پرونده های سیاسی و اقتصادی و معیشتی همراه شود.

وی افزود: لبنان باید پرونده آوارگان را در اسرع وقت حل کند زیرا هرگونه تاخیر در این مساله به سود لبنان و آوارگان نیست. دولت هم اکنون بیش از هر زمان دیگر و در شرایط توافقی حاکم بر کشور باید مشکلات معیشتی مردم را با روحیه ملی و به دور از تصفیه حساب های سیاسی و انتخاباتی حل کند.

این روحانی لبنانی درباره تحریم های آمریکا علیه حزب الله تصریح کرد: قانون تحریم مالی که در کنگره آمریکا در حال بررسی است بیش از آنکه به حزب الله را هدف قرار دهد به لبنان ضربه می زند و به وسیله آن درصدد ایجاد هراس نزد شهروندان و فشار بر جامعه برای کوتاه آمدن از حمایت مقاومت و نبرد با دشمن صهیونیستی هستند.

وی اظهار داشت: آنها بارها توطئه و تحریم و هجمه سیاسی و رسانه ای را برای جدایی میان دولت و مقاومت و همچنین جدایی مردم و مقاومت انجام دادند اما توطئه های آنان بارها با شکست مواجه شده و شاهد تقویت ملی و سیاسی مقاومت هستیم.

حجت الاسلام دعموش ادامه داد: تحریم و سایر فشارها نمی تواند ما را از گزینه مقاومت و ایستادگی در برابر خطرهایی که لبنان و ملت را در معرض ذلت و سرسپردگی قرار دهد، بازدارد.

وی تأکید کرد: هر که حسین(ع) و مقاومت و مجاهدان و ملتی دارد که به شعار «هیهات منا الذله» پایبند است به هیچ وجه به سوی ذلت و خواری نمی رود حتی اگر با چالش ها و تهدیدهای فراوانی مواجه باشد./980/ب902/د

ارسال نظرات