۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۳۹۱۱۰
ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین:

تروریسم از ویژگی‎های آل‌خلیفه و آل‌سعود است

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین با محکومیت نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب، تروریسم را از ویژگی های آل خلیفه و آل سعود توصیف کرد.
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در واکنش به برگزاری نشست فوق العاده وزیران عرب و بیانیه پایانی آن علیه ایران و حزب الله نوشت: این نشست به دعوت عربستان و با هماهنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار شد. این نشست که برای بررسی به اصطلاح «دخالت ایران در کشورهای منطقه» انجام گرفت هیچ تفاوتی با نشست های سابق توطئه افرین از سوی کشورهای مخالف محور مقاومت نداشت.

در این پیام آمده است: این نشست فرصتی برای خالد احمد آل خلیفه نماینده نظام جنایتکار آل خلیفه بود که در برابر نمایندگان کشورهای عربی اشک تسماح ریخته و از مواضع جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت گله کرده و چهره نورانی انقلاب بحرین را خدشه دار سازد.

ائتلاف 14 فوریه با اشاره به ارتباط دادن انقلاب ملت بحرین به نزاع های سیاسی منطقه و برخی کشورهای همجوار تصریح کرد: آل خلیفه به شدت تلاش می کند انقلاب بحرین را تروریستی خوانده و آن را مزدور بیگانگان جلوه دهد. انقلاب بحرین با اراده ملت بحرین و برای پایان استبداد و دیکتاتوری در فوریه سال 2011 شعله ور شد تا مردم به حق خود در تعیین سرنوشت کشور برسند.

این ائتلاف بر پایبندی انقلاب به چارچوب مشروع و شیوه مسالمت آمیز تأکید کرد و اظهار داشت: تروریسم از ویژگی های نظام آل خلیفه و اشغالگران سعودی است که به هتک حرمت و ریختن خون و شکنجه زنان و کودکان و کهنسالان در زندان ها پرداخته، کودکان را با شلیک گازهای سمی به خانه ها خفه کرده و ده ها کودک و شیرخوار را به شهادت رساندند و همچنین انواع جنایت های طایفه ای را علیه ملت اصیل بحرین مرتکب شدند.

این پیام می افزاید: ملت بحرین با تمسک به حقوق مشروع خود و تحریم انتخابات صوری سال 2014 و مشارکت در همه پرسی مردمی که به موازات انتخابات و با وجود سرکوب شدید آل خلیفه و اشغالگران سعودی انجام گرفت، نشان داد که خواستار انتخاب نظام سیاسی جدیدی زیر نظر سازمان ملل است.

14 فوریه در پایان خاطرنشان ساخت: از ملت های آزاده می خواهیم انقلاب ملت بحرین و مطالبات مشروع آن و همچنین تأکید بر انتخابات نظام سیاسی جدید بر اساس معیارهای دموکراسی نوین را درک کرده و به یاری مظلومان و مجاهدان بحرینی بشتابند که همچنان در اشغال نظامیان سعودی قرار دارد. سازمان ملل نیز وظیفه دارد در برابر تروریسم در بحرین و همچنین نیروهای اشغالگر سعودی که به کشتار و مصادره حقوق مشروع این ملت می پردازد، ایستادگی کند./980/ب902/د

ارسال نظرات