۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۳۹۱۶۴
امام جمعه بهبهان:

بسیج هدیه الهی برای ملت ایران است

امام جمعه بهبهان وجود بسیج در کشور را بسیار پر خیر و برکت توصیف کرد و آن را از هدایای الهی به ملت ایران دانست.
امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج در حقیقت یک نعمت و هدیه الهی برای ملت ایران محسوب می شود که باید قدر این نعمت را دانست.

امام جمعه بهبهان افزود: این هدیه الهی را خداوند متعال از طریق امام راحل به امت مسلمان و قهرمان ایران هدیه داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: مبانی فکری بسیج برگرفته از تعالیم قرآن کریم و شرع مقدس اسلام است و در واقع یک نهاد بسیار پر ثمر برای انقلاب اسلامی و حتی مسلمانان جهان به شمار می آید.

حجت الاسلام ناصری تاسیس بسیج از سوی امام راحل را یک کار بسیار مناسب دانست و ابراز داشت: تاسیس بسیج از سوی امام خمینی(ره) یک حرکت بسیار خوب و البته پرخروشی بود که هرگونه مانعی را از سر راه انقلاب اسلامی و کشور ما با قدرت برمی دارد.

وی در ادامه بیان داشت: بسیج در صحنه های مختلفی در طول انقلاب همچون، دفاع مقدس و دیگر نبردهای نظامی همیشه در خط مقدم قرار می گرفت و نگذاشت بیگانگان یک وجب از خاک میهن ما را تصرف کند؛ هم اکنون هم بسیج در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارد.

امام جمعه بهبهان اظهار داشت: از دیگر ثمره ها و فواید بسیج می توان به ورود به مسائل بحرانی مانند زلزله، مسائل اقتصادی و به ویژه فرهنگی و نیز در همه زمینه ها بسیج فعالیت بسیار مثبتی از خود ایفا می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان تصریح کرد: یکی از مهم ترین ارکانی که توانست داعش را در منطقه و عراق محو کند همین بسیج بود که مشت محکمی بر زورگویان است.

حجت الاسلام ناصری در پایان بیان داشت: رمز موفقیت ما در حقیقت بستگی به تقویت بسیح در کشور دارد که همه ما و مسؤولان در تقویت این شجره طیبه باید تلاش و از بسیج حمایت کنند./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات