۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۴۰۲۱۵
تجمع علمای مسلمان:

تروریست نامیدن حزب الله لکه ننگی بر دامن اتحادیه عرب است

تجمع علمای مسلمان لبنان با محکومیت تصمیم اتحادیه کشورهای عربی در تروریستی خواندن حزب الله تصریح کرد که این عمل لکه ننگی در تاریخ سیاست اتحادیه عرب باقی خواهد ماند.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای جبل عامل لبنان در بیانیه‌ای تصمیم اتحادیه کشورهای عربی علیه محور مقاومت و توصیف حزب الله به سازمانی تروریستی را محکوم کرد.

تجمع علمای مسلمان در این بیانیه تاکید کرد: زمانی که حزب الله خورشید تابان امت عربی و اسلامی و نیز نوک پیکار مبارزه با طرح‌های استعماری استکبار صهیونیستی ـ آمریکایی است اما از سوی اتحادیه عرب، سازمانی تروریستی خوانده می‌شود.

این تجمع افزود: این تصمیم لکه ننگی بر دامن تاریخ سیاست عربی بوده و تنها به منافع آمریکا، اسرائیل و ابزار دست آنها در منطقه خدمت می‌کند.

تجمع علمای مسلمان خاطر نشان کرد: چگونه مقاومت اسلامی به عنوان دشمن اول جهان اسلام معرّفی نشود وقتی که حزب الله مانع از تجزیه منطقه شده و اولین سرزمین عربی را با زور سلاح از رژیم اشغالگر صهیونیستی بازپس گرفت و به آرزوی تکفیری‌ها در اقامه حکومت پایان داد.

این تجمع همچنین در بخش دیگری از بیانیه خود با محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران منطقه عریش واقع در شمال منطقه سینای مصر، این جنایت را نشان دهنده وحشی‌گری تکفیری‌ها و خوی درنده و جنایتگر آنان دانست.

تجمع علمای مسلمان لبنان اظهار داشت که تروریسم تکفیری به هیچ دین و آموزه‌ آسمانی معتقد نیست و هدف از این اقدامات غرق ساختن منطقه در خون، کشتار و تحقق طرح دشمن در تجزیه و نابودی منطقه است.

گفتنی است در حمله عناصر تروریستی به نمازگزاران مسجدی در مصر بیش از 500تن کشته و زخمی شدند. هنوز هیچ گروهی مسؤولیت این حمله را به عهده نگرفته است./981/ب902/ر

ارسال نظرات