۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۴۱۴۴۰
جمعیت الوفاق اسلامی بحرین:

ظلم و ستم علیه آیت‌الله عیسی قاسم باید برچیده شود

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در بیانیه‌ای خواستار برچیده شدن ظلم و ستم علیه آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور شد و بر آزادی کامل ایشان برای درمان بیماری خود تأکید کرد.
جمعیت الوفاق بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق در بیانیه ای با اشاره به ضرورت برچیده شدن ظلم و ستم علیه آیت‌الله عیسی قاسم، تأکید کرد که تصمیم‌گیری درباره شرایط درمانی آیت‌الله باید در اختیار تام وی باشد و این عالم بحرینی باید از آزادی کامل و حق درمان برخوردار باشد.

در این بیانیه آمده است که رخدادها و اخبار مربوط به محرومیت آیت‌الله عیسی قاسم که افکار عمومی داخلی و خارجی را به خود جلب کرده، نشانگر سطح ناامنی بشری و سلامت در بحرین است که حاصلِ غیاب دولت قانونمند و به وخامت کشیده شدن وضعیت زندگی و آزادی‌ها تا بدترین درجه ممکن است.

الوفاق مسأله تشخیص پزشکی بیماری آیت‌الله عیسی قاسم با نظر متخصصان را مهم برشمرد و افزود که موضع‌گیری رسمی، مبهم و متناقض حکومت و بخصوص مطلبی که وزارت بهداشت (به نقل از خانواده شیخ) نقل کرده و خانواده شیخ آن را تکذیب کرده است، نشانگر دشمنی واضح بوده و باعث افزایش ترس و نگرانی درخصوص سلامت آیت‌الله عیسی قاسم شده است.

الوفاق بر ایمان کامل و عمیق خود به حکمت و بصیرت حضرت آیت الله عیسی قاسم و سطح مسوولیت پذیری ملی ایشان تاکید کرده و با بی مثال خواندن سطح بالای این خصوصیات در بعد دینی و ملی گفته است با وجود تمامی دردها و رنج ها نقش پدرگونه و حمایتی ایشان هر روز در سطح وطن پر رنگ تر و موثر تر میگردد.

این جمعیت معارض بحرینی همچنین حمایت خود را از پافشاری و تلاش علمای برجسته بحرین که مصرانه در پشت آیت‌الله عیسی قاسم ایستاده و از ایشان حمایت کرده اند، اعلام کرد.

در این بیانیه با اشاره به نگرانی مردم بحرین از سلامت آیت‌الله عیسی قاسم در نتیجه اقدامات و ظلم و ستم دولت بحرین آمده است که این اقدامات با سلب تابعیت و محاکمه ایشان شروع شده و سپس با اقدام به بدنام نمودن ایشان، نشر مطالب رکیک و حرمت شکن، نشر صدها مقاله در روزنامه‌ها، تلویزیون و اینترنت در جهت تلفیق اتهامات برضد ایشان، بی‌احترامی به موقعیت دینی و اعتباری ایشان و قرار دادن ایشان در اقامت اجباری و محاصره منزل و منطقه محل سکونت ایشان که نزدیک ۲۰ هزار شهروند در آن زند‌گی می‌کنند از ۱۸ ماه پیش تا کنون ادامه یافته است./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات