۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۴۴۷۶۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تلاش برای کمرنگ کردن حماسه نهم دی، خیانت به آرمان های انقلاب است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن امروز یکی از مسائل و برنامه هایی که در کشورمان دنبال می کند کمرنگ کردن آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن به همین منظور و در راستای کمرنگ کردن مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی تلاش می کند تا حماسه عظیم را موضوعی کم اهمیت در جامعه نشان دهد.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: این روز تاریخی عمق پیوند مردم با انقلاب و رهبری بود.

وی با بیان این که حماسه نهم دی تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی بود، افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار با حمایت از فتنه گران تلاش کرد تا زمینه براندازی نظام را فراهم کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هوشیاری و بصیرت بالای ملت ایران مانع از تحقق توطئه دشمنان انقلاب اسلامی شد، بیان داشت: حرکت کاملاً خودجوش ملت ایران در ایجاد یک خروش ملی، موجب شکست فتنه دشمنان علیه انقلاب شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی عمق پیوند خود با انقلاب و رهبری نظام را به نمایش گذاشتند، افزود: آن حضور بی نظیر و ماندگار نشان داد که حلقه اتصال ملت ایران با آرمان های نظام مستحکم تر از هر زمان دیگری است.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که فتنه 88 هیچ گاه از ذهن ها پاک نخواهد شد، تصریح کرد: آن جفا و ظلمی که فتنه گران  و سران آنها به انقلاب، نظام و رهبری کردند هیچ گاه از صفحه خاطرات انقلاب پاک نخواهد شد.

امام جمعه نکا با بیان این که فتنه گران به اصول و عقاید دینی ملت بزرگ ایران آشکارا اهانت کردند، افزود: همین مسأله موجب شد ملت ولایت مدارو  با بصیرت ایران اسلامی برای حفظ و حراست از آن آرمان های دینی علیه آشوب گران قیام کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فتنه 88 موجب رسوایی بسیاری از انسان های بی بصیرت در داخل کشور شد، خاطرنشان کرد: در شرایط غبارآلود فتنه این مردم بودند که در آن امتحان سخت پیروز شدند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در چهار دهه اخیر همه فراز و نشیب های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشتند، بیان داشت: فتنه 88 نیز یک امتحان بزرگ الهی برای ملت ایران بود که این مردم با بصیرت، هوشیاری و همان روحیه انقلابی، مثل همیشه پیروزمندانه از از آن امتحان بیرون آمدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فتنه 88 محصول دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایران اسلامی بود، تصریح کرد: دشمنان برای راه اندازی آن فتنه خطرناک سال ها برنامه ریزی و کادر سازی انجام دادند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره با موضع گیری های به موقع و اثرگذار خود بصیرت و روحیه انقلابی خود را به اثبات رساندند، افزود: دشمنان انقلاب تصور می کردند با یک تجمع خیابانی و آتش زدن اماکن عمومی می تواند یک انقلاب عظیم را متزلزل کند.

امام جمعه نکا با اشاره به این که مردم همچون سدی محکم و غیر قابل نفوذ در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستادند و از اصل انقلاب و رهبری پشتیبانی کردند، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حضور مقتدرانه ملت پایه گذاری شده و این گونه توطئه ها نمی تواند خلأیی در حرکت های آن ایجاد کند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که از ابتدای پیروزی انقلاب همواره عده ای انسان های بی بصیرت از قطار انقلاب پیاده شدند و حتی در جبهه دشمنان قرار گرفتند، تصریح کرد: در جریان فتنه 88 نیز برخی عناصر داخلی به دلایل مواضع غیر اصولی و همچنین هم صدایی با دشمنان انقلاب، مردود شدند و در صف فتنه گران قرار گرفتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم کشورمان با حضور خود در راهپیمایی نهم دی پیوند خود با نظام و ولایت را مستحکم تر کردند، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی ثابت کردند که هیچ گاه اهانت به دین و توطئه علیه انقلاب را برنخواهند تابید.

امام جمعه نکا با اشاره به این که ملت ایران اسلامی از شعور و بصیرت سیاسی بالایی برخوردار هستند، گفت: تبلیغات منفی دشمنان هیچ گاه نتوانسته نگاه و نظر مردم نسبت به انقلاب، نظام و رهبری را تغییر دهد، چون نگاه مردم به انقلاب قلبی است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امروز یکی از مسائل و برنامه هایی که در کشورمان دنبال می کند کمرنگ کردن آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است، گفت: به همین منظور و در راستای کمرنگ کردن مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی تلاش می کند تا حماسه عظیم را موضوعی کم اهمیت در جامعه نشان دهد./۱۳۱۷/پ203/ب1

ارسال نظرات