۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۶۴۷۱۱
شیخ نعیم قاسم:

امام خمینی در عمل ثابت کردند که فلسطین در اولویت قرار دارد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: اولین اقدام عملی امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تبدیل سفارت اسرائیل به فلسطین بود تا نشان دهند مسأله فلسطین در اولویت است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان سخنانی را پیرامون مسأله فلسطین مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: اولین اقدام عملی امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تبدیل سفارت رژیم صهیونیستی به فلسطین بود تا نشان دهند مسأله فلسطین در اولویت است.

وی افزود: حزب الله لبنان فداکاری های زیادی را در راه آزادسازی فلسطین انجام داده است که ازجمله آنها می توان به عملیات های سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ اشاره کرد.

شیخ قاسم اظهار داشت: در حال حاضر مرحله جدیدی از پیروزی های مقاومت در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و مزدورانشان آغاز شده است. 

وی تصریح کرد: هدف اصلی در این مرحله جدید آزادسازی تمام فلسطین است. در این مرحله از تمامی گروه های فلسطینی درخواست می کنیم حتی از حداقل میزان وحدت نیز بی بهره نمانند. 

شیخ نعیم قاسم ضمن انتقاد شدید از اقدام حکام عرب در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عادی سازی روابط با صهیونیستها به مثابه خالی کردن پشت فلسطینیان است. 

وی همچنین اظهار داشت: آنچه که از آن به عنوان صلح و یا راه حل دو دولت سخن گفته می شود کاملا مردود است چراکه بخشی از اراضی فلسطینیان را در اختیار صهیونیستها قرار می دهد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان یادآور شد: دستاوردها و پیروزی های محور مقاومت در واقع پیروزی برای فلسطین محسوب می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات پارلمانی لبنان و پیروزی گروه های مقاومت در آن گفت: برخی از کشورهای عربی در راستای شکست خوردن نمایندگان مقاومت در انتخابات لبنان گام برداشتند./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: مهر

ارسال نظرات