۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۸۵۳۲۲
معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور خبر داد؛

برگزاری ۶۵۰ همایش پیشگیری از وقوع جرم

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه جرایم در خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌ها کمتر است، گفت: یکی از اقدامات مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح برای کاهش و کنترل جرایم و آسیب‌های اجتماعی، برگزاری ۶۵۰ همایش پیشگیری از وقوع جرم بوده است.
فراتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام عباسعلی فراتی، معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان قضایی در کشور با نیروهای مسلح تعامل سازنده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه جرایم در خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌ها کمتر است، گفت: یکی از اقدامات مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح در کشور برای کاهش و کنترل جرایم و آسیب‌های اجتماعی، برگزاری 650 همایش پیشگیری از وقوع جرم بوده است.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه سازمان قضایی از هیچ تلاشی در کشور دریغ نکرده است، افزود: کوچکترین اتفاقی در نیروهای مسلح به عنوان جرم تلقی می‌شود از این رو باید نظم و انضباط خاصی در نیروهای مسلح برقرار باشد.

حجت الاسلام فراتی، فرار از خدمت سربازی را بیشترین فراوانی جرم در حوزه نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: سازمان نیروهای مسلح نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز جز بهترین سازمان‌ها است و کمترین تخلف در این سازمان وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد پرونده‌های وارده به سازمان قضایی نیروهای مسلح بسیار کم است و پرونده‌هایی که وارد می‌شوند نیز در سریعترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه میانگین رسیدگی به پرونده‌های وارده در سازمان قضایی نیروهای مسلح نسبت به دیگر مراجع قضایی کمتر است، خاطرنشان کرد: همچنین پشتیبانی از نیروهای مسلح در خصوص مبارزه با قاچاق نیز یکی از وظایف مهم سازمان است و تاکنون هیچ کوتاهی در این زمینه صورت نگرفته است./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات